کد خبر : 1764886 | 09 تیر 1400 ساعت 10:31 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

برجلو: سایپا خانه امید استعدادهای فوتبال است

مربی اسبق سایپا، ماندگاری این تیم بازیکن ساز را در لیگ برتر به سود منافع ملی می داند.

برجلو: سایپا خانه امید استعدادهای فوتبال است 

به گزارش ورزش سه ، کاظم برجلو با سابقه ده سال بازیکنی برای نارنجی پوشان تهرانی، چند فصلی را در کادر فنی سایپا کنار سرمربیانی همچون حسین فرکی و علی دایی و ابراهیم صادقی، حضور داشته است.
مدافع محجوب فصل های نه چندان دور، چند سالی است وقت خود را به استعدادیابی و پرورش بازیکنان اختصاص داده است، او دو فصل مدیرآکادمی باشگاه سایپا بود و در حال حاضر، مدیریت آکادمی باشگاه روستوف در ایران را عهده دار است.


برجلو در خصوص وضعیت سایپا در لیگ برتر گفت:این تیم از مهره های توانمندی سود می برد و جایگاه امروز آن ریشه در موضوعات دیگری دارد که علاقمند به صحبت در این خصوص نیستم اما باشگاه هایی همچون سایپا خانه امید بازیکنان جوان و با استعداد کل کشور هستند و ماندن آن در لیگ به سود منافع ملی است.


برجلو که تمایل ندارد درخصوص استعفایش در این فصل توضیحی بدهد درباره اضافه شدن حسین خبیری عضو جدید هیئت مدیره باشگاه سایپا گفت؛ خبیری نام غریبه ای در باشگاه سایپا نیست او چند سال پیش هم در سایپا حضور یافت و خدمات شایانی در آن مقطع داشت و انتخاب امروز او را حرکتی هوشمندانه از سوی مهندس سلیمانی مدیرعامل محترم گروه و مجموعه سایپا می دانم .. مطمئن هستم حضور وی منشأ خیر برای باشگاه سایپاست 
برجلو از فعالیت های این روزهای خودش گفت؛ برایم فرقی نمی کند کجای فوتبال باشم . در حال حاضر مشغول کاری هستم که به ان علاقه دارم ؛ ایجاد فضای آموزش برای نوجوانان ایران.

دیدگاه‌ها