کد خبر : 1764921 | 09 تیر 1400 ساعت 13:20 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاید وداع همیشگی اسطوره تنیس زنان؛

سرنا با گریه و دلشکستگی ویمبلدون را ترک کرد

سرنا ویلیامز می گوید که از اینکه مجبور به کناره گیری از ویمبلدون شده، قلبش شکسته است.

سرنا با گریه و دلشکستگی ویمبلدون را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، سرنا ویلیامز پس زا تنها شش بازی به دلیل مصدومیت پای راستش مجبور به کناره گیری از رقابت های ویمبلدون شد. اما می گوید که بسیار از دلگرمی هایی که از سوی تماشاگران دریافت کرده است سپاسگزار است و این موضوع برایش یک دنیا ارزش دارد.

 

در صحنه ای فوق العاده احساسی در زمین مرکزی ویمبلدون پس از یک تایم اوت کوتاه برای مشورت با تیم پزشکی در پی سُر خوردن در زمین، ویلیامز که به پهنای صورت اشک می ریخت در تلاش برای ادامه بازی به زمین مسابقه بازگشت.

در حالی که سرنا همچنان اشک می ریخت، مسابقه پس از دوباره زمین خوردن او متوقف شد و او مشهورترین ورزشگاه محل برگزاری مسابقات تنیس زمین چمن جهان را گریان ترک کرد و هنوز مشخص نیست که آیا هواداران ویمبلدون دوباره او را خواهند دید یا نه.

ویلیامز ورزشگاه را بدون شرکت در نشست مطبوعاتی پس از مسابقه ترک کرد اما بیانیه از را در اختیار مسئولان این رقابت ها قرار داده است.

 

1617944

 

در بیانیه سرنا آمده است: "از اینکه امروز پس از مصدومیت پای راستم مجبور به کناره گیری شدم احساس دلشکستگی بود. عشق و سپاس من نثار هواداران و تیمی است که حضور در زمین مرکزی را بسیار با معنا می کنند.

احساس دلگرمی و حمایت فوق‌العاده ای که امروز وقتی پا به زمین گذاشتم و وقتی از زمین خارج شدم، از مردم گرفتم برای من یک دنیا ارزش داشت."

سرنا ویلیامز آمریکایی که در ماه سپتامبر 40 ساله می شود، پس از تساوی 3-3 در ست اول برابر الکساندرا ساسنوویچ از بلاروس، تصمیم به کناره گیری گرفت و اشک ریزان در حالی که می لنگید از زمین بیرون رفت.

ویلیامز یک بار هم وقتی بازی 3-2 بود به دلایل پزشکی مجبور به ترک زمین شد و درحالی که پای راستش را حسابی بانداژ پیچیده بود به زمین بازگشت. او سپس آماده سرویس زدن شد اما فوران اشک هایش اجازه این کار را به او ندادند.

تماشاگران با دیدن حال پریشان ویلیامز سعی کردند تا با تشویق هایشان به او روحیه بدهند. ویلیامز قبل از کناره گیری از بازی موفق شد سه امتیاز دیگر هم کسب کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها