کد خبر : 1764934 | 09 تیر 1400 ساعت 14:29 | 27.6K بازدید | 3 دیدگاه

دفاعیه متهم شماره یک حذف سوئد؛ از قصد نزدم!

مارکوس دنیلسون، هافبک تیم ملی سوئد تاکید کرد قصدی مبنی بر مصدوم کرد آزتم، بازیکن اوکراین نداشته است.

دفاعیه متهم شماره یک حذف سوئد؛ از قصد نزدم!

به گزارش "ورزش سه"، سوئد دیشب به شکلی دراماتیک برابر اوکراین در اوقات اضافی مغلوب شده و با یورو 2020 وداع کرد. بعد از گذشت هشت دقیقه از وقت های اضافی، سوئد پس از خطای سخت هافبک خود مارکوس دنیلسون، شاهد اخراج این بازیکن بوده و مجبور شد مسابقه را با 10 بازیکن ادامه دهد. دنیلسون روی آرتم اوکراینی خطای شدیدی کرد و پس از بازبینی صحنه با VAR، داور تصمیم گرفت به مارکوس دانیلسون کارت قرمز بدهد.

 

بدین ترتیب مارکوس دنیلسون تبدیل به اولین سوئدی تبدیل شد که در مسابقات جام ملت های اروپا کارت قرمز مستقیم دریافت کرده و البته اخراج این بازیکن برای سوئد گران تمام شد. اوکراین در فاصله دو دقیقه مانده به پایان وقت اضافی گل برتری را به ثمر رسان تا سوئد از این تورنمنت حذف شود.

 

1617962

 

دنیلسون بعد از پایان مسابقه گفت: "قصد من قطعا آسیب رساندن به بازیکنان اوکراین نبود و بعد از بازی نیز به رختکن آنها رفته و از بازیکنان حریف عذرخواهی کرده ام. دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ بدهد و البته مصدومیت این برای او دشوار بود. من با آرتم ملاقات کرده، از او عذرخواهی کردم و گفتم که نمی خواستم او را مصدوم کنم. همچنین به آرتم گفتم امیدوارم که سریع بهبود یابد.

 

البته آرتم زبان انگلیسی را متوجه نمی شد و مربی برای او ترجمه می کرد. مکالمه ما خیلی طولانی نبود و البته او عذرخواهی من را آنطور که متوجه شدم پذیرفت. البته من در آن صحنه اول توپ را زدم و در ادامه پای من روی پای بازیکن حریف رفت و زانوی او انگار تا شده بود. اگر VAR این صحنه را بررسی کنند و تصمیم به دادن کارت قرمز بوده، پس همینطور تصمیم درست بوده است. اگرچه شاید به نظر تصمیم عادلانه نبود، اما خود من چنین احساسی را نداشتم."

 

1617963

 

اما واکنش دیگر بازیکنان سوئد به این صحنه چه بود:

 

سباستین لارسون، کاپیتان تیم، می گوید: "من فقط دنیلسون را در آغوش گرفته و به او گفتم کسی اصلا به چیزی فکر نمی کند، ما یک گروه بسیار نزردیم هستیم که با هم برنده شده و می بازیم."

 

امیل فورسبرگ، گلزن سوئد گفت: "ما به صورت تیمی برنده شده و به صورت تیمی می بازیم. دنیلسون نباید عصبانی باشد، من او را می شناسم و می دانم که این اتفاق برای او سخت بوده است."

 

1617792

 

دژان کولوسفسکی نیز گفت: "من حتی ندیدم این صحنه کارت قرمز داشت یا نه. مانند او، همه ما اشتباه می کنیم و این اتفاق بارها برای من نیز رخ داده است. ما به صورت تیمی می بازیم و به صورت تیمی برنده می شویم. من از همه بازیکنان حمایت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها