کد خبر : 1764936 | 09 تیر 1400 ساعت 14:46 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام زنی لب خط؛

داستان درگیری شوچنکو با سرمربی سوئد چه بود؟

در دقایق آخر بازی اوکراین برابر سوئد، یان آندرسون و آندری شوچنکو با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

داستان درگیری شوچنکو با سرمربی سوئد چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه های پایانی دیدار دو تیم سوئد و اوکراین بود که در کنار زمین بین دو سرمربی درگیری لفظی ایجاد شد. یان آندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد معتقد بود بازیکنان اوکراین تمارض کرده و به دنبال تلف کردن وقت مسابقه هستند. اما آندری شوچنکو این اتهام را برنتابید و شخصا برای پاسخگویی وارد عمل شد.

 

در 30 دقیقه وقت اضافی بارها شاهد مصدومیت بازیکنان تیم ملی اوکراین و افتادن آنها روی زمین بودیم. البته در نهایت اوکراین در دقیقه 120 به گل رسید و با توجه به 10 نفره سوئد، منطقی نیست تصور کنیم بازیکنان اوکراین قصد وقت تلف کردن نداشتند.

 

1617965

 

البته یان آندرسون پس از پایان مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من خسته شدم از بس دیدم آنها دائما خود را روی زمین پرت کرده و در هر صحنه ای مصدوم می شوند. من این موضوع را به داور چهارم گفتم و سپس شوچنکو اعتراض کرد. البته در پایان مسابقه من و شوچنکو با هم دست دادیم و اتفاق عجیبی رخ نداد."

 

اما شوچنکو نیز که از نمایش خشن حریف عصبی شده بود در نشست خبری گفت: "ما نمی دانیم که شرایط آزتم چگونه است، اما امیدواریم که اوضاع زانوی او خوب باشد. او تحت نظر پزشکان است، این یک خطای سخت بود و ما از این موضوع بسیار ناراحت هستیم، زیرا آزتم طی دو سال گذشته شرایط سختی داشته است."

 

البته پس از پایان مسابقه، دانیلسون، هافبک اخراج شده سوئد  داخل زمین  شده و از بازیکن حریف به علت خطای شدید خود عذرخواهی کرد.

دیدگاه‌ها