کد خبر : 1764938 | 09 تیر 1400 ساعت 15:22 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

بلاژوویچ: سه بازیکن در حد تیم ملی کرواسی نیستند

میروسلاو بلاژوویچ، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی به تحلیل شکست این تیم برابر اسپانیا پرداخته است.

بلاژوویچ: سه بازیکن در حد تیم ملی کرواسی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در دیداری فراموش نشدنی و دراماتیک در حالیکه در دقایق پایانی دو بار دروازه اسپانیا را باز کرد و کار را به تساوی کشاند، در نهایت برابر این تیم مغلوب شده و با رقابت های یورو 2020 وداع کرد. حالا میروسلاو بلاژوویچ، در گفت و گو با ژلکو یانکوویچ، روزنامه نگار کروات در مورد دیدار به یادماندنی کرواسی- اسپانیا صحبت کرده است.

 

میروسلاو بلاژوویچ گفت: "من تنها کسی نیستم که این باخت را بسیار دشوار می دانم. ما انتظار یک شاهکار را داشتیم و کاملا واضح است این اتفاق رخ نداد. وقتی خودتان را مقصر بدانید، کنار آمدن با شکست سخت تر است. پیروزی در این دیدار می توانست مردم کرواسی را خوشحال کند، اما این اتفاق رخ نداد.

 

1617972

 

معدود افرادی امیدوار بودند که ما سه گل برای اسپانیا به ثمر برسانیم و این اتفاق رخ داد، زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است. اما زدن سه گل در مقابل تیمی مانند اسپانیا و سپس باختن طبیعی نیست. دلیل این باخت این اشتباهاتی است که نباید رخ می داد. نمی توان گفت که بازیکنان نمی خواستند پیروز شوند یا تلاش نکردند، اما باید سوال کرد که آیا کیفیت ترکیب ما برای شکست دادن تیم همگن و قدرتمندی مانند اسپانیا کافی بود یا خیر.

 

میسلاو اورسیچ هرگز به سطح ایوان پریشیچ نخواهد رسید. با احترام به او و کارهای تاریخی این بازیکن برای دینامو، اورسیچ هرگز مانند پریشیچ نخواهد شد. همچنین باید اشاره کنم که وقتی زلاتکو دالیچ، که البته من خیلی او را دوست دارم، دو بازیکن برتر ما یعنی ولاسیچ و متئو کواچیچ را تغییر داد، خیلی تعجب کردم.

 

1617971

 

من هرگز مواچکواچیچسچ و ولاسیچ را بیرون نمی کشیدم، اما دالیچ چنین تصمینی داشت. سه بازیکن تیم فعلی کرواسی در سطح بالای فوتبال و تیم ملی نیستند، اما من از آنها نام نمی برم. البته دالیچ او بزرگ ترین موفقیت تاریخ را برای ما به ارمغان آورد و طبیعی است که به عنوان مربی او نیز شکست بخورد، اما دالیچ باید بداند چگونه بعد از این ناکامی دوباره بلند شود."

دیدگاه‌ها