کد خبر : 1764947 | 09 تیر 1400 ساعت 15:53 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش فلسفی پل پوگبا به حذف ناباورانه فرانسه

پل پوگبا، هافبک خلاق تیم ملی فرانسه حذف برابر تیم ملی سوئیس را بی رحمی و البته زیبایی فوتبال توصیف کرد.

واکنش فلسفی پل پوگبا به حذف ناباورانه فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در نیمه دوم دیدار مقابل سوئیس بازگشتی فوق العاده در برابر این تیم داشته و شکست 0-1 را تبدیل به برتری 1-3 کرد. اما سوئیس در دقایق پایانی دو بار موفق به گلزنی شده و در نهایت و در عین ناباوری در ضربات پنالتی موفق به فتح مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی شد.

 

پل پوگبا در این دیدار عملکرد پرفراز و نشیبی داشت. او گل سوم فرانسه را به زیبایی به ثمر رساند و البته اشتباه او منجر به گل تساوی سوئیس در ثانیه های پایانی شد. حالا پل پوگبا با انتشار پستی در مورد این دیدار صحبت کرده است.

 

پل پوگبا در صفحه خود نوشت: "بعضی اوقات فوتبال می تواند بی رحم باشد ... بی رحم و البته زیبا. در دیدار مقابل سوئیس سهم ما غم و اندوه و سهم تیم حریف خوشحالی بود و همین زیبایی فوتبال است. بی تردید ما تلاش کردیم در این دوره رقابت ها به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. از همه طرفداران فرانسه در سراسر جهان ممنونم هستم. دیدن شما، شنیدن صدای شما و جشن گرفتن در کنار شما برای من بسیار زیبا بود. شما در تمام بازی های تیم ملی فرانسه ما به ما امید و شادی دادید. سرمان را بالا نگه داشته و در آینده قوی تر باز خواهیم گشت. همچنین در پایان من می خواهم به تیم ملی سوئیس نیز تبریک بگویم."

 

1617988

دیدگاه‌ها