کد خبر : 1764971 | 09 تیر 1400 ساعت 17:59 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردهای منحصربفرد گلاره ناظمی؛

قضاوت داور زن ایرانی در رقابت‌های جام جهانی

با اعلام فیفا، دو نماینده از ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

قضاوت داور زن ایرانی در رقابت‌های جام جهانی

به گزارش "ورزش سه" گلاره ناظمی یکی از چهره‌های شناخته شده و برجسته داوری فوتسال ایران به شمار می‌آید که در سالیان گذشته توانسته پله‌های ترقی را با موفقیت طی کند و به جز قضاوت در مسابقات فوتسال زنان، در عرصه فوتسال مردان هم قضاوت مسابقات حساسی را تجربه کند و حالا امروز با اعلام فیفا، یک دستاورد بزرگ در کارنامه این داور موفق به ثبت خواهد رسید.

 

ناظمی که به جز قضاوت در رقابت‌های فوتسال زنان، تجربه قضاوت در رقابت‌های المپیک جوانان و مقدماتی جام جهانی مردان را در کارنامه خود دارد، حالا با اعلام فیفا قرار است در کنار ابراهیم محرابی افشار دو نماینده داوری ایران در رقابت‌های جام جهانی مردان که به میزبانی کشور لیتوانی برگزار خواهد شد، باشند. در کنار این دو نماینده از ایران، دیگر کشورهایی آسیایی هم داورانی را در این تورمنت خواهند داشت که مجموعاً آسیا به عدد 8 می‌رسد.

 

این برای اولین بار است که یک داور زن ایرانی رقابتهای جام جهانی مردان را سوت می زند و بدون‌تردید تجربه فوق‌العاده‌ای برای گلاره ناظمی که همواره توانسته سربلند از آزمون‌های سخت داوری بیرون بیاید، خواهد بود؛ تورنمنت جام جهانی فوتسال مردان به میزبانی کشور لیتوانی، از 21 شهریور تا 11 مهر 1400 انجام می‌شود که باید دید قضاوت در کدام مسابقات نصیب داوران ایرانی خواهد شد.

 

گفتنی است که زری فتحی که در مسابقات انتخابی جام جهانی مردان در آسیا به عنوان اولین داور زن قضاوت کرد، دیگر کاندید زن داور برای قضاوت در مسابقات جام جهانی مردان بود که انتخاب نشد.

دیدگاه‌ها