کد خبر : 1764985 | 09 تیر 1400 ساعت 21:20 | 25K بازدید | 7 دیدگاه

فرصت‌سوزی بزرگ ذوب در بازگشت فیروز؛

تراکتور 1- ذوب‌آهن 0؛ برد جنجالی با یک پنالتی

تراکتور در یک بازی جنجالی موفق شد به برتری مقابل ذوب آهن برسد.

تراکتور 1- ذوب‌آهن 0؛ برد جنجالی با یک پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور بعد از شکست مقابل پدیده در مشهد در حالی امروز به مصاف ذوب آهن رفت که دیگر رسول خطیبی را روی نیمکت خود نمی دید؛ هیئت مدیره باشگاه تراکتور دو روز پیش با استعفای این سرمربی موافقت و بلافاصله نیز فیروز کریمی را به عنوان جانشین او معرفی کردند. به این ترتیب سرخ پوشان فوتبال آذربایجان امروز اولین بازی خود را با چهارمین سرمربی خود در این فصل برگزار کردند.

 

آنها پیش از این دیدار با 33 امتیاز در مکان هفتم حضور داشتند و به دنبال برد برای صعود در جدول بودند. حریف امروز تراکتوری ها ذوب آهن بود؛ تیمی که برای جا نماندن از جنگ بقا نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی امروز داشت. شاگردان مجتبی حسینی پیش از این دیدار با 22 امتیاز در مکان پانزدهم حضور داشتند و در صورت پیروزی می توانستند به امتیاز برابر با سایپا و نساجی برسند اما در رسیدن به این هدف بازماندند و با یک گل مغلوب میزبان خود شدند. تک گل تراکتور روی ریباند پنالتی که خود عباس زاده زد به ثمر رسید؛ بعد از این گل که در دقیقه 12 وارد دروازه ذوب آهن شد، شاگردان حسینی بارها تا آستانه فروپاشی دروازه میزبان پیش رفتند اما درخشش اخباری مانع از به گل رسیدن آنها شد.

 

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر؛ 
چهارشنبه: 09/04/1400 ؛ ساعت: 19:10
ورزشگاه: بنیان دیزل/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: یاسر همرنگ – کمک ها: آرمان اسعدی و محمد رضا مدیر روستا – داور چهارم: رضوان سرشار – ناظر: حسین نجاتی

 

ترکیب تیم تراکتور:

 

محمدرضا اخباری
 ابوالفضل رزاق‌پور
میلاد فخرالدینی (محمد خرم الحسینی 70(پیمان کشاورز 90))
 هادی محمدی
 میثم تیموری
 بهزاد سلامی
 اکبر ایمانی
سامان نریمان‌جهان (علی فتحی 2+90)
 محمد قنبری (امین اسدی 55)
مهدی تیکدری 

محمد عباس زاده (محمد قادری 55)


سرمربی: فیروز کریمی

 

1618101

 

ترکیب تیم ذوب آهن:


شهاب گردان
وحید محمدزاده
 سید عبدالله حسینی
فرشاد محمدی‌مهر
مسعود ابراهیم زاده (علی خدادادی 72)
سینا اسدبیگی
رضا محمود آبادی (محمد پناهی 72)

دانیال مومنی (ایوان دارکوویچ 77)
مجتبی حق‌دوست
میلاد جهانی (محمد قریشی 57)

دارکو بیدوف (پیمان رنجبری 76)


سرمربی: مجتبی حسینی

 

کارت زرد:

 

میثم تیموری 36میلاد فخرالدینی 65 اکبر ایمانی 78

مهدی تیکدری 79
پیمان کشاورز 6+90

 

شرح گل:

 

تراکتور 1 - ذوب آهن 0 (محمد عباس زاده 12 ): بعد از برخورد توپ به دست مدافع ذوب آهن داور اعلام پنالتی کرد و محمد عباس زاده این ضربه را پس از مهار دروازه بان در ریباند به گل تبدیل کرد.

 

شرح بازی:

 

نیمه اول:


تیم ذوب آهن که شروع خوبی در بازی امروز داشت با پنالتی دقیقه 12 به سود تراکتور غافلگیر شد؛ این پنالتی را گردان مهار کرد اما عباس زاده در ریباند ضربه دروازه حریف را باز کرد. بعد از این گل تراکتوری ها سعی در کنترل جریان بازی داشتند و خیلی به ایجاد موقعیت روی دروازه ذوب آهن تمایل نشان ندادند. در 15 دقیقه انتهایی نیمه، ذوب آهن تلاش خود را برای جبران بیشتر کرد اما چند موقعیت نصف و نیمه این تیم برای باز کردن دروازه تراکتور حاصلی در پی نداشت و شاگردان فیروز کریمی برنده راهی رختکن شدند.

 

نیمه دوم:


ذوب آهن نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و چند موقعیت خود را در 15 دقیقه ابتدایی روی دروازه تراکتور شاهد بودیم. شاگردان حسینی با این وجود اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند. در میانه های نیمه دوم سرمربیان دو تیم تغییراتشان در ترکیب تیم های خود را شروع کردند. با ورود نفرات جدید، شاهد تغییراتی در سبک بازی دو تیم بودیم. این تغییرات در نهایت به سود تراکتور به پایان رسید و شاگردان فیروز کریمی توانستند با کنترل بازی، سه امتیاز را مال خود کنند. البته ذوب آهن در 10 دقیقه پایانی کار موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما درخشش اخباری مانع از باز شدن دروازه تراکتور شد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 8: شوت سنگین بازیکن ذوب آهن از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری به صورت ناقص مهار کرد، دخالت به موقع مدافع تراکتور در دهانه دروازه اما مانع از استفاده مهاجمان حریف از ریباند شد.

دقیقه 37: شوت سنگین فرشاد محمدی مهر از روی ضربه آزاد با اختلاف از بالای دروازه تراکتور راهی اوت شد.

دقیقه 3+45: ارسال میلاد جهانی از سمت چپ در حالی که می رفت در دهانه دروازه به یک موقعیت خطرناک تبدیل شود، با مشت اخباری راهی کرنر شد.

 

1618103

 

دقیقه 48: حرکت پا به توپ زیبای مجتبی حقدوست با ضربه زمینی او از پشت محوطه جریمه همراه بود که پس از برخورد به میلاد جهانی مقابل بیدوف قرار گرفت؛ مهاجم ذوب آهن اما از این موقعیت نتوانست استفاده کند و توپ او را اخباری با حضور به موقع مهار کرد.

دقیقه 71: ضربه سر وحید محمدزاده روی ارسال کرنر بعد از برخورد به زمین می رفت درون دروازه قرار بگیرد اما اسدی روی خط آن را دور کرد.

دقیقه 88: شوت کات دار ایوان مارکوویچ از داخل محوطه جریمه را اخباری با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

 

 

در حاشیه:

 

* تراکتور برای دومین بار در این فصل و بعد از بازی هفته پنجم مقابل فولاد، در ورزشگاه بنیان دیزل از میهمان خود پذیرایی می کند.

* محمدرضا اخباری بعد از غیبت پر حاشیه اش در بازی با پدیده، امروز درون دروازه تراکتور حضور دارد.

* میلاد جهانی و مسعود ابراهیم زاده، دو بازیکن تیم ذوب آهن پیش از شروع بازی نزد فیروز کریمی رفته و از او برای ورود به میدان رخصت خواستند.

* اعلام پنالتی در دقیقه 12 برای تیم تراکتور اعتراض شدید ذوبی ها را به دنبال داشت.

* مجتبی حسینی که بابت پنالتی مشکوکی که داور برای تراکتور گرفته بود به شدت عصبانی بود، در پایان نیمه اول به سمت داور رفته و بار دیگر اعتراض خود را به گوش او رساند.

 

دیدگاه‌ها