کد خبر : 1765004 | 09 تیر 1400 ساعت 19:50 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت اخباری بعد از یک بازی غیبت(عکس)

دروازه بان تیم تراکتور بعد از غیبت پر سر و صدایش مقابل پدیده، امروز در ترکیب سرخ پوشان حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی برای بازی با پدیده به مشهد رفت که محمدرضا اخباری را به همراه نداشت. باشگاه تراکتور در مورد دلیل این غیبت سکوت کرد اما شایعات زیادی در این خصوص شاهد بودیم؛ شایعاتی که تناقض بسیاری با یکدیگر داشتند.

 

اخباری با وجود اینکه با تراکتور راهی مشهد نشده بود به همراه بازمانده های دیگر تراکتور در تبریز تمرین کرد تا شایعات کنار گذاشته شدنش از تیم فروکش کند.

 

بعد از چند روز سرانجام مشخص شد که دلیل غیبت اخباری در بازی با پدیده انضباطی بوده است. ماجرا هم به دو روز قبل از بازی مربوط می شد؛ جایی که اکبر ایمانی در واکنش به بی تفاوتی محمدرضا اخباری به شوت هایی که در تمرین به سمت دروازه زده می شود به او اعتراض می کند که این موضوع به مجادله شدید دو بازیکن می انجامد. ورود خطیبی به ماجرا و انتقاد از اخباری باعث ترک تمرین از سوی دروازه بان تراکتوری ها می شود؛ خطیبی هم در واکنش به این اقدام، او را از لیست تیم برای بازی با پدیده کنار می گذارد.

 

حال پس از گذشت چند روز شاهد بازگشت محمدرضا اخباری به ترکیب تراکتور هستیم. دروازه بان تراکتوری ها در بازی امروز مقابل ذوب آهن در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی که بازوبند کاپیتانی را به بازویش بسته درون دروازه سرخ پوشان حضور دارد.

 

1618081

دیدگاه‌ها