کد خبر : 1765061 | 09 تیر 1400 ساعت 23:11 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

توافق رحمتی و کمالوند برای آتش بس (عکس)

بازی سایپا – پدیده بدون حاشیه نبود. مسابقه ای که با نتیجه ی دو بر یک به سود پدیده خاتمه یافت و این نتیجه زنگ خطر را برای تیم سایپا به صدا در آورد.

به گزارش "ورزش سه"، البته سایپا خوش شانس بود که در بازی های امروز ذوب آهن باخت؛ در غیر اینصورت ذوب آهن هم می توانست با تیم سایپا هم امتیاز شود؛ اما در جریان بازی شاهد دوئل نیمکت های دو تیم با هم بودیم! اعتراضاتی که بازی را زشت کرده بود چرا که دعوای کادر فنی دو تیم در روزهایی که تماشاگر به استادیوم نمی آید تابلو است و می تواند روی کیفیت کار دو تیم در بازی تاثیر بگذارد. البته مهدی رحمتی خیلی زود وارد عمل شد و به سمت فراز کمالوند رفت و خطاب به او گفت بهتر است به این اعتراضات پایان دهیم تا بازی از زیبایی و رخ نیافتد که فراز کمالوند هم این موضوع را پذیرفت و دو تیم رو به نیمکت خود خطاب به مربیان گفتند بس است تمام کنید. سید مهدی رحمتی این موضوع را به محمد نوازی متذکر شد و در ادامه سرپرست تیم سایپا هم روی به نیمکت پدیده، مربیان تیم مشهدی را دعوت به آرامش کرد. 

 

اعتراض نیمکت ها به داور و به هم در فوتبال ایران چیز تازه ای نیست و بی تعارف تبدیل به یک بدعت شده است و گویی نیمکت ها نمی توانند بدون اعتراض به هم و یا داور بازی را به پایان ببرند و گویی اگر این کار را انجام ندهند بخشی از مربیگری شان ناقص خواهد ماند. 

 

مهدی رحمتی و فراز کمالوند به عنوان  مربیان جوان لیگ برتر روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر می گذارند و این فشار روی فراز کمالوند بیشتر است به این خاطر که به همراه تیمش خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند.

 

1618180

 

1618181

دیدگاه‌ها