کد خبر : 1765064 | 09 تیر 1400 ساعت 23:19 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

قاسمی نژاد و پایان ماموریت پیش از تعویض

امین قاسمی نژاد مهاجم تاثیر گذار تیم پدیده در جریان بازی با سایپا پیش از آنکه مصدوم و بالاجبار از ترکیب تیم بیرون بیاید ماموریت خود را انجام داد.

قاسمی نژاد و پایان ماموریت پیش از تعویض 

به گزارش"ورزش سه"، تاثیر گذارترین بازیکن پدیده در جریان بازی با سایپا زودتر از تصور کادر فنی به گل رسید. او در دقیقه ی 3 دروازه ی تیم سایپا را باز کرد تا شیرازه تیم تهرانی در همان دقایقی ابتدایی  بازی از هم بپاشد. بعد از این گل پدیده گل دوم را هم به ثمر رساند و در ادامه تیم سایپا در تلاش برای جبران گل های خورده تنها یک بار به نتیجه رسید و در نهایت این پدیده بود که بازی را دو بر یک به سود خود به پایان برد. این برد بعد از برد در برابر تراکتور موقعیت تیم پدیده را در جدول رده بندی بازی ها بهتر کرد. 

 

مصدومیت قاسمی نژاد بدون حتم برای کادر فنی تیم پدیده خبر تلخی است. پزشک تیم بعد از معاینه این بازیکن اعلام کرد آسیب دیدگی این بازیکن جزیی است و به مسابقه ی بعدی می رسد. چرا که حضور امین قاسمی نژاد در ترکیب پدیده به معنی تلاش برای پیروزی است. در بازی با تراکتور هم دیدید این مهاجم یک گل زد و یک گل ساخت تا بیشترین نقش را در پیروزی دو بر یک تیمش داشته باشد. در مصاف با سایپا هم همان طور که اشاره شد امین قاسمی نژاد استارت پیروزی تیمش را زد.

 

1618182

دیدگاه‌ها