کد خبر : 1765072 | 09 تیر 1400 ساعت 23:41 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

فیروز کریمی و خنده‌ای که از ته دل نبود (عکس)

فیروز کریمی بعد از مدت ها به لیگ برتر برگشت و در اولین تجربه مربیگری به همراه تراکتور در مصاف با ذوب آهن به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی که می خواست با خنده های خود ثابت کند از اینکه تجربه مربیگری تراکتور را به دست آورده مربی خوشبختی است در اولین گام خوش شانس بود چرا که به نظر می رسید داور در اعلام پنالتی به سود تیم تراکتور کمی سخت گیرانه به ضرر تیم ذوب آهن سوت زد و در ادامه ذوب آهن فرصت های خوبی را برای رسیدن به گل از دست داد؛ حتی در دقایق پایانی بازی شاهد این بودیم که بازیکنان تیم تراکتور وقت بازی را تلف می کردند. 

 

فوتبال در سال هایی که فیروز کریمی از لیگ برتر دور شده سخت تر و نزدیک تر بهم شده تا جایی که تراکتور برای حفظ نتیجه در برابر تیمی که برای بقاء در جدول بازی ها می جنگد به اتلاف وقت روی می آورد. فیروز کریمی که روزی از وی به عنوان فنی ترین مربی ایران یاد می شد در هفته های آتی کار سختی پیش رو دارد و برای تغییر نگاه تیمش باید تلاش ویژه ای داشته باشد. مشخص نیست فیروز کریمی تا چند هفته دیگر سرمربی تیم است اما به یقین حتی یک بازی دیگر هم سرمربی تیم باشد، می تواند تیم را از مسیر اشتباهش باز بدارد و مسیر جدیدی را برای تراکتور تعریف کند. تیمی که توانمندی اش بیش ازنمایشی است که در برابر ذوب آهن داشت و از همه مهمتر می تواند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در برابر النصر ماجراجویی کند. 

 

خنده های فیروز کریمی در بازی با ذوب آهن از ته دل نبود؛ او دوست دارد تیمش رو به جلو و تاکتیکش را به تیم حریف دیکته کند. و از همه مهمتر برای اداره بازی توپ را به گردش در بیاورد.

 

1618203

دیدگاه‌ها