کد خبر : 1765074 | 10 تیر 1400 ساعت 00:20 | 58.2K بازدید | 10 دیدگاه

خجالت می‌کشیم به بازیکنان نگاه کنیم؛

حمید مطهری: آنها هم روی اشتباه داوری گل زدند

مربی پرسپولیس نسبت به شرایط مالی این باشگاه معترض شد.

حمید مطهری: آنها هم روی اشتباه داوری گل زدند

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و گل‌گهر اظهار کرد: همیشه از هواداران انرژی مثبت می‌گیریم و از راه دور به ما انگیزه می‌دهند. قبل از مسابقه و در کنفرانس دیروز گفتم که بازی سختی خواهد بود؛ نگاه ما به دیدار رفت نبود که در سیرجان با پنج گل برنده شدیم. می‌دانید که در دور برگشت همه تیم‌ها با تمام وجود کار می‌کنند و بازی فوق‌العاده سنگین و قدرتی بود که گل‌گهر اجرا می‌کرد.

 

او ادامه داد: عادت تیم‌های آقای قلعه‌نویی این است که توپ به کناره‌ها برود و ارسال شود که در این لحظات، دویدن‌های رو به عقب بازیکنان ما عالی بود؛ آنها خیلی پُر به باکس می‌آمدند و ارسال می‌کردند که این کار طبیعی بود.

 

مربی پرسپولیس اضافه کرد: در نیمه اول توپ و میدان کاملا در اختیار ما بود، اما در نیمه دوم طبیعی بود که شرایط تغییر کند؛ یک مقدار استراتژی خودمان بود که انرژی را نگه داریم و عقب بمانیم چون بازی فوق‌العاده سنگین و سختی در رفسنجان داشتیم ولی در دقایق آخر هم طبیعی بود که بخاطر فشار گل‌گهر عقب‌نشینی کنیم.

 

مطهری یادآور شد: توانستیم خیلی خوب روی ارسال از کناره‌ها عمل کنیم و با جای‌گیری مناسب توپ‌ها را دفع کنیم. یک ضربه ایستگاهی منجر به گل برای گل‌گهر گرفته شد که به‌نظرم خطا نبود و در نهایت بازی خیلی خوبی بود و بچه‌های ما گردش توپ را همانطور که می‌خواستیم، انجام دادند.

 

او تصریح کرد: شکل بازی موجب خستگی بازیکنان شده بود، اما تیم ما مثل همیشه می‌دانست از این مسابقه چه می‌خواهد و ذهن برنده داشت و سه امتیاز را گرفت.

 

مربی پرسپولیس درباره اعتراض قلعه‌نویی به عدم پنالتی برای گل‌گهر ابراز کرد: زمانی که بازی ۲ بر یک شد، خطای منجر به گل آنها، خطا نبود ولی ما تمام صحنه‌ها را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنیم. در آن صحنه مشکوک هم، ابتدا بازیکن گل‌گهر نیرو را به احسان پهلوان وارد کرد و در ادامه هم بدن به بدن پیش می‌رفتند که اصلا خطا نبود.

 

مطهری در خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی عنوان کرد حامد لک بهترین بازیکن زمین بود، ابراز کرد: ما یک تیم هستیم و تمام بازیکنان ما بهترین بازیکن زمین بودند.

 

او در واکنش به مشکلات مالی پرسپولیس گفت: خود ما در کادر فنی، خجالت‌زده بازیکنان بودیم که در روی آنها نگاه کنیم. همه‌اش ۵ درصد، ۵ درصد پرداخت می‌شود و آن را هم نمی‌دهند. نمی‌دانم شرایط مالی ما چطور است؟ یک تیم حکومتی چطور است؟ همه می‌گویند حکومتی، اما انگار پول را دیگران می‌برند.

 

مربی پرسپولیس اضافه کرد: من می‌گویم پرسپولیس پول ندارد و این بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند. کل این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا چقدر پاداش گرفته است؟ همیشه گفتیم اولویت ما پول نیست، اما کار به جاهای سخت کشیده شده است. این همه برنده شدیم، اما مجموعا ۳۵ میلیون پاداش گرفته‌ایم.

 

مطهری عنوان کرد: نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم چون به عشق آنها می‌دویم. همه ما پیشنهادات بالا داشتیم ولی به عشق پرسپولیس ایستادیم و کار می‌کنیم.

دیدگاه‌ها