کد خبر : 1765097 | 10 تیر 1400 ساعت 01:05 | 60.9K بازدید | 5 دیدگاه

مشت‌های گره کرده پس از نزدیک‌تر شدن به گلات؛

پیروانی، یحیی و آقا کریم: شادی در آزادی مجاز است

کادرفنی پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان، شادی ویژه‌ای را انجام داد.

پیروانی، یحیی و آقا کریم: شادی در آزادی مجاز است

به گزارش "ورزش سه" حفظ فاصله پیش‌آمده با تیم فوتبال سپاهان برای ادامه صدرنشینی پرسپولیس، ماموریت ویژه سرخ‌پوشان در دوئل با گل‌گهر سیرجان بود؛ یحیی تیمش را در شرایطی به میدان فرستاده بود که آن‌ها 2 امتیاز از سپاهان پیش بودند و هدف‌شان حفظ این فاصله بود. پرسپولیس هفته بیست و چهارم را با 51 امتیاز به پایان رسانده بود و سپاهان با توقف مقابل فولاد، 49 امتیازی شد تا صدر جدول پس از هفت هفته به پرسپولیس برسد.

 

1618249

 

گل زودهنگام از روی نقطه پنالتی و سپس ضربه فوق‌العاده ترابی، برآورده شدن رویایی بود که یحیی گل‌محمدی داشت، پیروزی دوباره مقابل تیم امیر قلعه‌نویی. ادامه بازی هم طوری پیش رفت که سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت می‌خواست و در نهایت او نیز برنده دوئل بزرگ هفته بیست و پنجم شناخته شد.

 

1618250

 

یحیی گل‌محمدی که در بازی با گل‌گهر رفتارهای عجیبی را هم از خود نشان داد و فشار عصبی بالا و حساسیت فوق‌العاده بازی روی او اثرگذار بود و در صحنه مشکوک به پنالتی برای گل‌گهر، به شدت علیه داور بازی و هم‌چنین داور چهارم تاخت و اعتراضات تندی کرد، پایان بازی به دور از اعتراضات با مشت‌های گره‌کرده جشن پیروزی گرفت.

 

 

در کنار یحیی گل‌محمدی، کریم باقری دستیار او و هم‌چنین افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم با مشت‌های گره‌کرده مقابل لنز دوربین حاضر شدند تا این‌چنین جشن پیروزی بزرگ خود را در مقابل گل‌گهر، در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

 

 

دیدگاه‌ها