کد خبر : 1765134 | 10 تیر 1400 ساعت 11:06 | 42.7K بازدید | 1 دیدگاه

برخورد دو کوه یخ در پایان بازی جنجالی (عکس)

با وجود همه چالش هایی که در جریان بازی پرسپولیس – گل گهر وجود داشت در پایان بازی امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی به هم خسته نباشید گفتند.

برخورد دو کوه یخ در پایان بازی جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، البته اگر این برخوردها در فوتبال ایران و شاید فوتبال حرفه ای رسم نبود ترجیح هر دو مربی بر این بود که این کار را نکنند. امیر قلعه نویی به شدت از دست داور بازی گله مند بود و می گفت اگر پنالتی درست به سود تیم او گرفته می شد شاید نتیجه و سرنوشت بازی تغییر می کرد و از سویی مربی تیم برنده هم خیلی علاقمند نیست به سمت نیمکت تیم بازنده برود چرا که آنها ناراحت و مغموم هستند در حالی که سرمربی تیم برنده دوست دارد در شادی تیم خود سیر کند.

 

برخورد امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی در پایان بازی به واقع برخورد دو کوه یخ بود؛ یحیی گل محمدی هم در جریان بازی دقایق سخت و پرالتهابی را سپری کرد به خصوص در جایی که داور وسط به خاطر گزارش داور چهارم به او کارت زرد داد! در این دقایق یحیی گل محمدی را دیدیم که پیش تر کمتر دیده بودیم. مشت های گره کرده او در جریان بازی هم نشان داد تا چه اندازه پیروزی در این دیدار برای او اهمیت داشته است.

 

 

یحیی گل محمدی پیش از رسیدن به امیر قلعه نویی شادی خود را پنهان کرد تا به پیشکسوت خود احترام بگذارد ودر آنسوی برخورد هم صورت امیر قلعه نویی نشان می داد تا چه اندازه از اشتباهات برخی از بازیکنانش و هم چنین داوری بازی گله مند است. دو شکست متوالی در برابر تیم های استقلال و پرسپولیس هم برای امیر قلعه نویی گران تمام شد و هم گل گهر و شاید همین بهانه ای شود که گل گهر به طور کلی شانس کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دهد و حالا این تیم باید مسیر ماجراجویی اش را به جام حذفی تغییر دهد. و در نهایت باید یک کلام گفت. فوتبال ادامه دارد.

دیدگاه‌ها