کد خبر : 1765149 | 10 تیر 1400 ساعت 12:15 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

سرنوشت ستاره های آلمان چه خواهد شد؟

طی چند هفته آینده تکلیف ستاره های بزرگ ترکیب تیم ملی آلمان مشخص خواهد شد.

سرنوشت ستاره های آلمان چه خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر می خواهد به کار خود در تیم ملی آلمان ادامه دهد و این دروازه بان باتجربه تصمیمی مبنی بر خداحافظی در سر ندارد. نشریه بیلد مدعی شد مانوئل نویر 100 درصد زیر نظر هانسی فلیک دروازه بان اول تیم ملی سال آینده کاپیتان آلمان و شماره یک این تیم در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

 

مت هوملس و توماس مولر هنوز تصمیم خود برای آینده را اعلام نکرده و قصد دارند بعد از صحبت با هانسی فلیک در این خصوص تصمیم گیری بکنند. هوملس هنوز علاقمند به بازی کردن در ترکیب تیم ملی آلمان است. او می خواهد با هانسی فلیک صحبت کند تا متوجه شود آیا سرمربی جدید آلمان به او اعتماد خواهد کرد یا خیر. این دو هنوز با هم ارتباطی نداشته اند و به همین دلیل آینده هوملس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1617750

 

توماس مولر که در رقایت های یورو دچار آسیب دیدگی زانو شد، می خواهد در اوج آمادگی در جام جهانی در قطر حاضر شود. هانسی فلیک پیش از این از ماندن مولر در تیم ملی استقبال کرده و او احتمالا به کار خود ادامه خواهد داد

 

تونی کروس در سال 2018 علاقمند به خداحافظی از تیم ملی آلمان بود، اما به دلیل اصرار یوواخیم لوو به کار خود ادامه داد و حالا مشخص نیست تصمیم او برای آینده چه خواهد بود. شانس خداحافظی او از تیم ملی نسبت به ماندن کروس بیشتر است. طی دو ماه آینده و بعد از آغاز به کار هانسی فلیک روی نیمکت ژرمن ها، تکلیف این چهار ستاره باتجربه آلمان مشخص خواهد شد.

 

1121573

دیدگاه‌ها