کد خبر : 1765153 | 10 تیر 1400 ساعت 12:31 | 86.5K بازدید | 8 دیدگاه

عکس فوری از خروجیهای متفاوت پرسپولیس

شجاع خلیل زاده با حضور در استادیوم آزادی از نزدیک بازی پرسپولیس در برابر گل گهر را تماشا کرد و در پایان راضی استادیوم را ترک کرد به این خاطر که پرسپولیس برنده ی این بازی شد.

عکس فوری از خروجیهای متفاوت پرسپولیس

به گزارش"ورزش سه"، شجاع اگر چه به همراه الریان نمایش خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشت و نتوانست به مرحله ی یک هشتم نهایی صعود کند اما خیلی از این اتفاق ناراحت نیست چرا که این حضور موجب دعوت دوباره او به تیم ملی شده است. از همه مهمتر این روزها یکی از مهره های موثر تیم ملی در خط دفاع بشمار می رود و به دنبال صعود به جام جهانی 2022 است. البته این تنها رویای او به شمار نمی رود و همه بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند چنین ترسیمی برای آینده ی خود دارند.

 

 

شجاع در جریان بازی پرسپولیس با گل گهر عکس مشترکی به همراه منشاء گرفت. همبازی های قدیمی که این روزها هیچ کدام در پرسپولیس بازی نمی کنند. او که جدایی اش از پرسپولیس حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت با حضور در استادیوم آزادی نشان داد تصمیمش کاملا حرفه ای بوده اما پرسپولیس را هم چنان دوست دارد. هر چند باشگاه بعد از جدایی اش از او به کمیته ی تعیین وضعیت شکایت کرد و این کمیته رسیدگی به این شکایت را در حیطه ی وظایف خود ندانست و در نهایت از باشگاه خواست که از طریق شورای حل اختلاف فیفا پیگیر این موضوع باشد.

 

سیمای شاد شجاع در این تصویر نشان می دهد که از بازگشت به تیم ملی خوشحال است؛ به خصوص که بعد از جدایی اش از پرسپولیس تیم همان روند خوب گذشته را حفظ کرده و در تلاش برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی در لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها