کد خبر : 1765180 | 10 تیر 1400 ساعت 14:42 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی نژاد: رفتنم به استقلال قطعی نیست

امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده معتقد است که اگر بیشتر برای این تیم بازی می‌کرد می‌توانست آمار بهتری از لحاظ گلزنی داشته باشد.

قاسمی نژاد: رفتنم به استقلال قطعی نیست

به گزارش ورزش سه، امین قاسمی نژاد در بازی سایپا یکی از گل های تیمش را زد تا در پایان هفته بیست و پنجم با یازده گل زده خودش را به عنوان دومین گلزن برتر لیگ نشان دهد. البته او بازی های زیادی را برای پدیده از دست داد که اگر به میدان می‌رفت امروز یکی از مدعیان آقای گلی بود. با قاسمی نژاد در مورد بازی با سایپا، نتایج پدیده در دو هفته اخیر و شرایط خودش صحبت کردیم.

 


*بازی با سایپا چطور بود؟

 

ما پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم چون سایپا تیم قابل احترامی است و یک مربی کاربلد مثل کمالوند دارد. خدا را شکر در دقایق ابتدایی دوگل زدیم، بعد از آن عقب نشستیم و مالکیت توپ را به سایپا دادیم تا نظم تیمی خود را حفظ کنیم. در بعضی زمان ها مثل پرس و شیفت کردن بد بازی کردیم ولی خداراشکر سه امتیاز گرفتیم.

 

 

*دو پیروزی اخیر تکان خوبی به تیم‌تان داد. فکر می‌کنی بتوانی سهمیه آسیا را بگیری؟

 

ما باید دو بازی بعدی برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی را ببریم. گرفتن سهمیه آسان نیست اما می‌توانیم مدعی باشیم.

 

 

*قبول داری پدیده امسال دیر راه افتاد؟

 

امسال جدا از مشکلات مدیریتی، تغییرات زیادی در تیم صورت گرفت.اگر دقت کنید من و حسین مهربان هستیم که از چهار سال پیش حضور داریم و اکثرا نفرات جدیدی هستند که تازه به پدیده آمده اند. وقتی این همه تغییرات صورت می‌گیرد زمان لازم است تا تیم هماهنگ شود.

 

 

*با گل‌زنی در این بازی یازده گله شدی. قبول داری امسال کم گل زدی؟

 

اگر اشتباه نکنم امسال هفت بازی را به خاطر مصدومیت و محرومیت از دست دادم. البته در فصل نقل و انتقالات هم یکی دو بازی را نبودم. اگر در این بازی ها به میدان می‌رفتم قطعا بیشتر گل می‌زدم. در بازی با تراکتور هم دو موقعیت را خراب کردم که خودم خنده ام گرفت البته از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را نداشتم. فکر می‌کنم اگر این بازی ها را از دست نمی‌دادم آمار گل‌زنی ام خیلی بهتر بود.

 

 

*نظر خیلی ها این است باید فصل آینده به یک تیم مطرح بروی. نظر خودت چیست؟

 

من در ابتدای فصل هم پیشنهاد داشتم ولی قرار شد بمانم. در نیم فصل هم همه در جریانند چه پیشنهاداتی داشتم که در نهایت با جدایی من مخالفت شد.در پایان این فصل قطعا پس از چهار سال از پدیده جدا خواهم شد. امیدوارم به تیمی بروم که برایم اتفاقات خوبی رخ دهد. البته در حال حاضر تمام تمرکزم روی پدیده است.

 

دوست دارم در چند بازی آینده بهترین عملکرد را داشته باشم و لیگ را در جایگاهی خوب به پایان برسانیم. باید از زحمات سید مهدی رحمتی هم تشکر کنم که امسال جدا از مسائل فنی دنبال حل مشکلات زیادی بود. از آقایان وصولی، کلایی و وطن خواه هم تشکر می‌کنم. شرایط تیم بهتر شده اما برخی مشکلات پا بر جا است که امیدوارم برطرف شود.

 

 

*صادقانه بگو آیا فصل آینده به استقلال می‌روی؟

 

رفتن من به استقلال مشخص و قطعی نیست. فعلا مهمترین هدفم این است که لیگ را به خوبی به پایان برسانم و امیدوارم من و بقیه لیگ امسال را به سلامت به پایان برسانیم و دچار مصدومیت سختی نشویم. این که در فصل آینده در چه تیمی بازی می‌کنم هنوز مشخص نیست اما امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد خیر باشد.

دیدگاه‌ها