کد خبر : 1765181 | 10 تیر 1400 ساعت 14:45 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: این گل را به پدر و مادرم تقدیم می کنم

مدافع تیم فوتبال پدیده تاکید کرد گلی که در بازی با سایپا به ثمر رساند را به پدر و مادرش تقدیم می کند.

حسینی: این گل را به پدر و مادرم تقدیم می کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیده روز گذشته موفق شد در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان خود سایپا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. احسان حسینی، زننده گل دوم پدیده در این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این بازی برای ما بسیار مهم و حساس بود چون دنبال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

 

او ادامه داد: خوشبختانه بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و دو بار گل زدیم. در لحظاتی از بازی هم سعی کردیم کار را اداره کنیم. در نهایت هم موفق به کسب سه امتیاز در خانه سایپا شدیم.

 

مدافع تیم پدیده در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه تاکید کرد: جدول نشان می دهد که فاصله امتیازات نزدیک است و ما هم تلاش می کنیم تا در پایان فصل سهمیه بگیریم. البته می دانیم که این کار آسان نیست و باید در بازی های بعدی خیلی خوب امتیاز گرفته و به هدف مان برسیم.

 

حسینی که در بازی با سایپا اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند، گفت: من این روز را هرگز فراموش نخواهم کرد و خیلی خوشحالم که با کمک تک تک بچه ها توانستم اولین گلم را در لیگ برتر به ثمر برسانم. بابت این اتفاق خیلی خوشحالم و گلم را به پدر و مادرم تقدیم می کنم. امیدوارم که در بازی های آینده هم بازیکن موثری برای پدیده باشم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا تصمیم به ترک پرسپولیس گرفت گفت: به هر حال من دوست داشتم که موقعیت بهتری برای بازی کردن داشته باشم و دلیل جدایی ام از پرسپولیس این بود که بتوانم بیشتر بازی کنم تا تجربیاتم در لیگ برتر بیشتر شود. از اعتماد سید مهدی رحمتی و دیگر اعضای کادر فنی هم تشکر می کنم و امیدوارم که بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

 

مدافع پدیده در خصوص شانس قهرمانی تیم سابقش در لیگ برتر گفت: پرسپولیس واقعا تیم خوبی است و نتایج فوق العاده این تیم ادامه دارد. فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی باشد و امیدوارم جام را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها