کد خبر : 1765184 | 10 تیر 1400 ساعت 14:57 | 77.1K بازدید | 3 دیدگاه

برانکو: ایران و ژاپن هردو بزرگند، کار ما سخت است

سرمربی تیم ملی عمان مقایسه شرایط فعلی را با 15 سال پیش که ایران را به جام جهانی برد خیلی سخت دانست.

برانکو: ایران و ژاپن هردو بزرگند، کار ما سخت است

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال عمان که با هدایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 داشت و به عنوان تیم اول گروه E (بدون احتساب قطر که با 22 امتیاز اول شد.) راهی مرحله نهایی مقدماتی شد. خیلی از فوتبال دوستان ایرانی منتظر روز قرعه کشی بودند؛ روزی که می توانست به رویارویی برانکو با ملی پوشان ایران ختم شود. این اتفاق اما رخ نداد و شاگردان برانکو در گروه دوم کنار تیم های ویتنام، چین، عربستان، استرالیا و ژاپن  قرار گرفت.

 

برانکو ایوانکوویچ که سابقه صعود به جام جهانی 2006 همراه با تیم ملی ایران را دارد در خصوص تفاوت سطح مسابقات فعلی با آن دوره گفت: مقایسه شرایط فعلی با 15 سال پیش کار بسیار سختی است. البته صعود به جام جهانی همیشه سخت بوده و این موضوع با پیشرفت و حرفه ای تر شدن تیم های آسیایی سخت تر هم شده است. قطعا بازی های جذابی برای صعود به جام جهانی در این گروه شاهد خواهیم بود.

 

وی افزود: فوتبال عمان در حال حرکت به سمت حرفه ای شدن است و ما کار خودمان را از چند سال پیش شروع کرده ایم. شیوع بیماری کرونا اما مشکلاتی را به وجود آورد ولی در حال حاضر شرایط برای تمرین و مسابقه دادن بهتر شده است.

 

سرمربی تیم ملی عمان با اشاره به ویژگی خاص بازیکنانش تاکید کرد: نکته مهم در مورد تیم ما این است که بازیکنان سخت کوشی داریم که می خواهند یاد بگیرند و تلاش کنند. به هر ترتیب از هر حضور در این مرحله خوشحالیم و به خودمان افتخار می کنیم. این تجربه بسیار مهمی برای ماست و برای رسیدن به رویای خودمان می جنگیم.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از گروه دوم مقدماتی جام جهانی چیست گفت: هر دو گروه سخت هستند. این ها تیم های بزرگی هستند و فرقی نمی کند که با کدامیک همگروه شوید. نکته مهم این است که بازیکنان ما نشان دهند که می توانند با هر تیمی مبارزه کنند. ما تیم مبارزی هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد پس هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

دیدگاه‌ها