کد خبر : 1765198 | 10 تیر 1400 ساعت 13:39 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح ناظر کمیته‌انضباطی پیرامون حواشی پاورلیفتینگ

چند روز پیش در مسابقات لیگ پاورلیفتینگ ایران اتفاقی عجیب رخ داد؛ اتفاقی که باعث ناراحتی اهالی ورزش و همچنین طرفداران ورزش شد. در این مسابقات در یکی از بازی ها تیم کرمانشاه به بازیکن خودشان حمله ور شدند و او را به شدت کتک زدند و مجروح کردند.

توضیح ناظر کمیته‌انضباطی پیرامون حواشی پاورلیفتینگ

در همین رابطه با محمود عزیزی‌ها، ناظر کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی صحبت کردیم. عزیزی‌ها به "ورزش سه" گفت: متاسفانه اتفاق تلخی رخ داد که باعث ناراحتی همه ما شد و قطعا برخورد بسیار جدی و محکمی با این موضوع می شود، در برگزاری مسابقات لیگ دو اتفاق افتاد که هردو مشکل از سوی تیم کرمانشاه بود در اتفاق اول سرپرست تیم کرمانشاه به جای اعتراض رسمی با مشت به صورت یکی از داوران هیئت ژوری مسابقات زد که سریعا همان‌جا ایشان را محروم و تعلیق کردیم که به زودی هم تصمیم بسیار جدی در مورد این شخص خاطی در جلسه کمیته انضباطی می گیریم.


عزیزی ها در مورد اتفاق دوم و تلخی که در مورد یکی از بازیکنان تیم کرمانشاه رخ داد، ادامه داد: متاسفانه یکی از بازیکنان کرمانشاه که زحمت زیادی  هم برای این تیم کشیده است، به خاطر یک موضوع ساده مورد حمله تیم کرمانشاه و هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت. هم تیمی های این بازیکن و مدیران تیمش در اقدامی عجیب به او حمله ور شدند و او را مجروح کردند. البته این بازیکن یعنی اقای کاکولکی شکایت خودش را به صورت کتبی به ما داده و ما خاطیان این پرونده را احضار می کنیم و قطعا تعلیق و محرومیت سنگینی را برای آنها در نظر گرفته ایم. متاسفانه تیم کرمانشاه با بی انضباطی زیادی این مشکلات عجیب را رقم زده اند و مطمئن باشید ما سکوت نمیکنیم و به سادگی از کنار این موضوعات نمیگذریم. آنها با توهین به داوران که باعث‌ قطعی مسابقه نیز شد ابتدا مشکل درست کردند و پس از آن نیز به بازیکن خودشان به خاطر ندادن مدال حمله ور شدند؛ مدالی که حق آن بازیکن بود چرا که بارها برای تیم کرمانشاه وزنه زده بود. باور کنید داوران نمیخواستند داوری کنند و بنده خودم شخصا از اقای بوجاری خواستم که به داوران بگوید که داوری خود را ادامه دهند.


عزیزی ها در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را کرده ایم که کمیته انضباطی را قوی کنیم و در همین رابطه خیلی از مسابقات را خودم شخصا حضور پیدا می کنم تا از نزدیک شاهد اتفاقات باشم تا زمان رای دادن بدانم که دقیقا چه اتفاقی افتاده است و کوچکترین تردیدی در اعلام رای ها نداشته باشیم. ما با تصمیم گیری اعضای کمیته انضباطی مطمئن باشید نمیگذاریم حق این بازیکن که برای تیمش زحمت کشیده پایمال شود و جواب بی انضباطی ها را خیلی محکم و با اقتدار می دهیم.

 

دیدگاه‌ها