کد خبر : 1765224 | 10 تیر 1400 ساعت 19:16 | 16.5K بازدید | 12 دیدگاه

کتاب جدید ایبرا؛

زلاتان: چگونه بهترین بازیکن جهان شدم؟

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، به زودی کتاب جدیدش را منتشر خواهد کرد.

زلاتان: چگونه بهترین بازیکن جهان شدم؟

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در ماه اکتبر 40 ساله می شود و تولد چهل سالگی‌اش را با انتشار کتاب جدید درباره زندگی اش جشن خواهد گرفت.

او در این باره گفت: "من قبلا به شما درباره گذشته ام گفته ام، در این کتاب من بقیه چیزها را فاش می کنم."

 

1618427

 

زلاتان در ژانویه سال 2020 به سری آ بازگشت و با عملکرد چشم‌گیرش تاثیر فوق العاده ای بر میلان گذاشت و کمک کرد که روسونری فصل 21-2020 را در رده دوم جدول به پایان برساند.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که این ستاره سوئدی قرار است کتاب جدیدی درباره زندگی خود تا به اینجا منتشر کند، اما توضیح داده که این کتاب متفاوت ازکتاب قبلی او خواهد بود.

ابراهیموویچ گفت: "اگر ایبرا از سن‌رمو را دوست داشتید، آن را اینجا خواهید یافت. لحظاتی از زندگی و ورزش هست که من هرگز قبلا درباره آنها صحبت نکرده ام.

در چهل سالگی می خواهم تا عمیق‌ترین "خودم" را برای جهان آشکار کنم، ارزش‌ها و قوانین سخت‌گیرانه زندگی من، لحظاتی که باعث شد من به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوم.

اما من در این کتاب همچنین جزییات ناشناخته‌ای را از زندگی حرفه‌ای خود بیان می‌کنم. به عنوان مثال از دست رفتن توافق با یک باشگاه در روز امضای قرارداد. اگر این اتفاق نمی افتاد، من امروز در میلان نبودم."

 

1618428

 

در اوایل این هفته مهاجم میلان همچنین از تریلر رسمی فیلم زندگی‌نامه‌ای خود”I Am Zlatan: The Movie” رونمایی کرد و این فیلم در ماه سپتامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها