کد خبر : 1765227 | 10 تیر 1400 ساعت 19:31 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه دیدار ایتالیا-بلژیک؛

کونته: لوکاکو یکی از بهترین مهاجمان جهان است

آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا، معتقد است که بلژیک برابر ایتالیا از شانس بیشتری برای برد برخوردار نیست.

کونته: لوکاکو یکی از بهترین مهاجمان جهان است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی تیم ملی ایتالیا برابر بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 که روز جمعه برگزار خواهد شد، آنتونیو کونته با روزنامه فرانسوی اکیپ درباره رقابت های یورو 2020 تا به اینجا مصاحبه ای داشته و گفته که شیوع ویروس کرونا بر این رقابت ها تاثیر گذاشته است.

 

1578321

 

کونته به اکیپ گفت: "این یک قهرمانی اروپای خاص است زیرا همه‌گیری کرونا بسیار بر روی آماده‌سازی تیم ها تاثیر گذاشته است. سطح برخی از تیم ها، حتی برخی از تیم هایی که بخت قهرمانی بودند و حذف شده اند، تحت تأثیر قرار گرفته بود.

کرونا تاثیر چشمگیری روی فوتبال داشته است. طبیعی است که در برخی موارد، در آماده‌سازی برای این یورو، مربیان کیفیت فردی را ترجیح داده اند.

دلیل این اتفاق این است که همه‌گیری به ما اجازه نداد تا روی هویت بازی کار کنیم. برخی از مکانیزم ها نمی توانند بداهه باشند و تنها از طریق کار کردن به دست می آیند."

 

کونته اما معتقد است که تیم ملی ایتالیا "یک استثنا" است و از کاری که روبرتو مانچینی با آتزوری کرده است تمجید کرد.

 

1612558

 

کونته گفت: "ایتالیا یکی از تیم‌هایی است که یک استثنا است زیرا آنها تعادل و بالانس بین حمله و دفاع و یک بازی جمعی را پیدا کرده اند.

شما به طور اتفاقی 31 بازی بدون شکست نخواهید ماند. در مقایسه با ایتالیا در سال 2016، شباهت هایی وجود دارد: مهمترین نکته مشترک این است که ما در مورد دو تیم با تعادل و هویت بازی خاص خود صحبت می کنیم.

بعد شما می توانید مانند من 2-5-3 بازی کنید یا مانند مانچینی با 3-3-4 بازی کنید. این به ویژگی ها و کیفیت بازیکنان بستگی دارد، اما آنچه ضروری است این است که همیشه یک ایده، یک ساختار و یک DNA ارائه دهیم.

موفقیت در انجام این کار برای یک مربی آسان نیست زیرا زمان کار با تیم محدود است. شما باید بدانید که چگونه از کوچکترین لحظات استفاده کنید.

برای یک مربی بسیار مهم است که تعادلی بین دانستن چگونگی پیدا کردن هویت و مدیریت فردیت بازیکنان در گروه وجود داشته باشد.

شما باید بدانید که چگونه ایده های خود را به کار بگیرید و ذهنیت درستی را در تیم ایجاد کنید. تفاوت در توانایی متقاعد کردن بازیکنان است و همیشه در رابطه با آنها قابل اطمینان و صادق بودن.

سپس این امر به شما امکان می دهد که مطالبه گر باشید و آنها نیز از شما پیروی کنند.

همه باید برای یک هدف بجنگند که تنها با عرق ریختن، کار، تمرکز و انگیزه قابل دستیابی است."

 

1613315

 

بلژیک، حریف ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی، در رنکینگ فیفا در رده اول قرار دارد و بزرگترین آزمون آتزوری در مسیر آنها تا به اینجا در یورو خواهد بود، اما کونته اعتقاد ندارد شیاطین سرخ در مقابل مردان مانچینی از بخت بیشتری برای پیروزی برخوردار هستند و به پیروزی تیمش در سال 2016 برابر بلژیک اشاره می کند.

 

کونته در این باره گفت: "ایتالیای مانچینی یک تیم واقعی و متحد است. تعادل بین دفاع و حمله وجود دارد و همه با هم و در کنار هم می جنگند. من فکر نمی کنم بلژیک بخت اول پیروزی باشد، این یک بازی متعادل خواهد بود.

پیروزی در این بازی به عزم و اراده و توجه به جزییات بستگی خواهد داشت و البته مطمئنا به اینکه بتوانید بهترین تیم را به زمین بفرستید.

برد برابر بلژیک در سال 2016؟ شاید آنها قدرتمندتر بودند، اما ما ثابت کردیم که بیشتر از آنها تیم هستیم."

 

1605446

 

اما سرمربی سابق اینتر از لوکاکو، مهاجم بلژیک، به عنوان "یکی از بهترین مهاجمان جهان" یاد کرد و احساس می کند که در دوران حضور مشترکشان در سن سیرو، او بسیار پیشرفت کرده است.

 

کونته در مورد مهاجم نراتزوری گفت: "در حال حاضر ، او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. او قبلا از مهارت‌های جسمی و فنی مهمی برخوردار بود، اما در این دو سال ما باعث پیشرفت بیشتر او شدیم.

حضور او در مسابقه، کار تیمی و حضور ذهن او در مقابل دروازه بهبود یافته و پیشرفت کرده است."

 

 

دیدگاه‌ها