کد خبر : 1765259 | 10 تیر 1400 ساعت 22:16 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک سه امتیاز آرمانی برای پیکان با قاسمی

پیکان با تک گل مدافع پیش تاخته خودش به یک سه امتیاز ارزشمند در تقابل حساس تیم های ته جدولی دست پیدا کرد.

یک سه امتیاز آرمانی برای پیکان با قاسمی 

به گزارش ورزش سه، در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم یکی از بازی های مهم امروز، به تقابل فوق حساس تیم های پایین جدولی پیکان و نساجی قائمشهر بر می گشت. تقابلی که قائمشهری ها با هدایت ساکت الهامی میزبان پیکان تیم تارتار بودند تا با کسب سه امتیاز این بازی در خانه جایگاه خودشان را در جدول بهبود ببخشند. 


مسابقه ای که در صورت برد نساجی این تیم می توانست حتی جایگاه پیکان را تصاحب کند و از منطقه خطر بیش از گذشته دور شود و در سوی مقابل تیم تارتار هم که این روزها حسابی ذهن شان درگیر پرونده بازی سایپا بوده و در بازی قبل مقابل نفت مسجدسلیمان هم با بدشانسی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردند، برد در این بازی، شانس صعود یکی، دو پله ای را برای آن ها فراهم می کرد. 

 

1618496


جدا از این موارد که بازی این دو تیم را مهم می کرد، یک تقابل دیگر هم در این مسابقه حساسیت های این بازی را دو چندان می کرد. جایی که آرمان قاسمی، کاپیتان پیکان امروز در این بازی و در قائمشهر مقابل تیمی قرار می گیرد که یک نیم فصل پرماجرا را در نیمه نخست لیگ بیستم در آنجا گذراند. 


آرمان که با آمدن مجید جلالی از این تیم جدا شد و به پیکان تحت هدایت مهدی تارتار بازگشت، از زمان آمدنش به این تیم توانسته کمک خوبی به خط دفاعی این تیم خودروساز داشته باشد و حالا در گلزنی هم با گلی که در این بازی به ثمر رساند، دومین گل خودش برای پیکان مهدی تارتار به ثمر رساند. 


این گل توانست یک سه امتیاز مهم را به اندوخته های مهدی تارتار اضافه کند، برای تیمی که در این فصل سخت به گل رسیده اما در بعضی بازی ها مثل بازی قبل مقابل نفت مسجدسلیمان در آخرین دقایق برد را با تساوی عوض کرد. پیکان با این برد بدون توجه به بازی در حال برگزاری نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان توانست به دو پله سعود از رتبه بازدهم به نهم صعود کند و 31 امتیازی شود. 


در مقابل نساجی قائمشهر، با این باخت در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت تا بازهم در 5 هفته پایانی با استرس و ترس از سقوط کار را دنبال کند. 

 

با این حال پیکان در این مسابقه توانست با تک گل آرمان قاسمی در دقیقه 51 به یک سه امتیاز ارزشمند برسد

دیدگاه‌ها