کد خبر : 1765306 | 11 تیر 1400 ساعت 00:01 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

پیشاپیش رویارویی با ایتالیا؛

مارتینز: هازارد و دی‌بروین در حال مسابقه با زمانند

بلژیک فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

مارتینز: هازارد و دی‌بروین در حال مسابقه با زمانند

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، در نشست خبری خود پیش از مسابقه فردا برابر ایتالیا، تایید کرد که حضور ادن هازارد و کوین دی برون در این بازی هنوز مشخص نیست و دو ستاره بلژیک در نبرد با زمان برای رسیدن به این بازی هستند.

بلژیک در مسابقه قبلی خود در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 پرتغال را 1-0 شکست داد اما هازارد و دی بروین به دلیل مصدومیت در این بازی مجبور به ترک زمین شدند و از آن زمان نتوانسته اند تا به همراه دیگر بازیکنان این تیم در تمرینات شرکت کنند.

 

مارتینز گفت: "ما به ایتالیا احترام می گذاریم. آنها یک تیم عالی، با بازیکنان سطح بالا و تعهدی باورنکردنی هستند. آنها به حریف بسیار فشار می آورند و تیم پویایی هستند. آنها تیمی دفاع می کنند و به لطف مربی خود واقعاً خوب بازی می کنند.

مانچینی ذهنیت پیروزمندانه خود را به منچسترسیتی برد، ما ایده های او را در ایتالیا هم دیده ایم. آنها از زمین حریف پرس را شروع می کنند، تهاجمی هستند و این بهترین کیفیت و ویژگی آنها است."

 

1618586

 

مارتینز امیدوار است هم دی بروین و هم هازارد به این بازی برسند، اما وینگر رئال مادرید در خطر از دست دادن دیدار با آتزوری است.

 

سرمربی بلژیک در این باره گفت: "همانطور که همه می دانید امروز آنها قادر به تمرین نبودند. هنوز 24 ساعت قبل از بازی زمان داریم، این یک مسابقه علیه گذر ساعت است.

اگر قرار است فردا بازی را از دست بدهند، دوست داریم برای مسابقات بعدی در دسترس باشند. بهبود ادن سخت خواهد بود. او از ناحیه عضله آسیب دیده است. دی بروین مشکل دیگری دارد. تصمیم گیری به عهده کادر پزشکی است. ما پس از صحبت با آنها تصمیم خواهیم گرفت.

کوین بهترین شماره 10 جهان است، هر مربی دوست دارد او را در اختیار داشته باشد. اما باید 100 درصد آماده باشد. ما فردا می فهمیم که اوضاع چگونه است، در حال حاضر هنوز دانستن اینکه بازی می کند یا نه دشوار است.

فردا دو تیم قدرتمند به مصاف هم می روند. ما 14 بازی را برده‌ایم، فقط آلمان موفق شده این تعداد برد داشته باشد. برای هر دو تیم جای تاسف دارد که در این مرحله باید با یکدیگر رو به رو شویم. ما باید آماده باشیم."

 

1618585

 

اکسل ویتسل، هافبک تهاجمی بلژیک، درباره این بازی گفت: "فکر می کنم ما بازیکنان بیشتری داریم که می توانند به صورت فردی در جریان بازی تغییر ایجاد کنند، اما آنها یک گروه متحد بسیار قوی دارند. این یک جنگ سخت خواهد بود و من فکر می کنم که باید شجاع باشیم. ما نمی توانیم مانند 20 دقیقه آخری بازی گذشته برابر پرتغال بازی کنیم، جایی که ما فوتبال بازی کردن را متوقف کرده و فقط دفاع می کردیم. این در برابر ایتالیا جواب نمی دهد."

 

 

 

دیدگاه‌ها