کد خبر : 1765314 | 11 تیر 1400 ساعت 12:58 | 92.3K بازدید | 3 دیدگاه

رفسنجان و خون و اشک در آخرین ثانیه(عکس)

گلهای عجیبی که یک تیم را به گریه انداخت

دیرهنگام‌ترین گل این هفته را مس رفسنجان وارد دروازه فولاد کرد تا سرنوشتی متفاوت با سایر شکست خورده‌های لیگ داشته باشد.

 گلهای عجیبی که یک تیم را به گریه انداخت

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان تیمی بود که لیگ را ناامید کننده آغاز کرد و حتی برای رسیدن به نخستین گل تاریخ خود در لیگ برتر، هفته ها صبوری به خرج داد. شاگردان ربیعی رفته رفته به رتبه های بالای جدول رسیدند و نتایج خوب و دور از انتظار رفسنجانی ها، باعث شد تا مدیران کارخانه مس به فکر تمدید قرارداد با مربی خود بیفتند.
اما پس از حضور مس در رتبه های بالای جدول، نتایج ناامید کننده آنها از راه رسید.

 

تیم خوب و شایسته ای که علی رغم انجام بازی های خوب، در رسیدن به کسب امتیاز ناکام می ماند به نحوی که آنها تا قبل از جدال دیروز با فولاد، در 6 بازی از 8 دیدار گذشته خود، بازنده از زمین خارج شده بودند و تنها برابر سایپا رنگ پیروزی را به چشم دیده بودند.


مس که تا رتبه های تک رقمی و بالای جدول نیز پیش آمده بود، با افتی دور از انتظار تا رتبه دوازدهم نیز سقوط کرد و تنها 6 امتیاز تا منطقه خطر فاصله داشت و همین مسئله باعث بروز نگرانی در میان هواداران این تیم شد بخصوص اینکه آنها دیدار سخت و دشواری با تیم مدعی فولاد داشتند.

 

1618714

 

1618718


گل اول مس به فولاد با ضربه محمدرضا سلیمانی در دقیقه 4+90


در دیدار روز گذشته دو تیم و پس از گل فولاد در دقایق اولیه توسط فرشاد احمدزاده که از زاویه صفر و روی اشتباه دروازه‌بان رفسنجانی‌ها به شکلی عجیب به ثمر رسید، تیم میزبان سعی کرد بازی را در طول مسابقه در اختیار بگیرد اما تا دقایق پایانی، از حملات و کنترل مسابقه خود طرفی نبسته بود.


این اتفاق در شرایطی رخ می‌داد که ذوب‌آهن، نساجی، گل‌گهر و چند تیم دیگر با وجود نمایش‌های خوب مقابل حریفان دست‌شان از پیروزی کوتاه مانده بود و می‌رفت این مسئله برای مس رفسنجان هم تکرار شود اما دو گل برق‌آسا توسط دو مهاجم نارنجی‌پوش سرنوشت بازی را عوض کرد.


مسی ها که تا دقیقه 93 بازی یک تیم بازنده و شکست خورده محسوب می شدند و محمد ربیعی در حال کسب تجربه تلخ پنجمین شکست متوالی تیمش بود، ناگهان و به یکباره ورق کاملا برگشت و مس یکی از شیرین ترین و به یادماندنی ترین کامبک های لیگ برتر را به نام خودش به ثبت رساند.

 

1618715

 

1618716


گل دوم مس را مهرداد آوخ زد.به دقییقه گل نگاه کنید:7+90. بیخود نبود که بازیکنان شروع به کتک زدن گلزن تیمشان کردند!

 


در ابتدا این محمدرضا سلیمانی بود که با زدن سومین گل خود برای مس رفسنجان، بازی باخته را به تساوی کشاند.کار خوب تیمی رفسنجانی ها، پاس نورمحمدی به سمت چپ و کنترل توپ توسط مهرداد رضایی، فرصت یک ارسال را برای این بازیکن مهیا کرد. سانتر رضایی به روی دروازه، پس از کنترل توپ توسط مسیح زاهدی و پاس خوب او به سلیمانی، فرصت شوت زنی را برای این بازیکن مهیا کرد و ضربه او پس از برخورد به یکی از مدافعین فولاد درون دروازه آرام گرفت تا مس در دقیقه 94 بازی را به تساوی بکشاند.

 

1618719


با وجود اینکه مس از یک شکست خانگی گریخته بود، اما انگار گل مساوی جان تازه ای را در آنها دمیده بود. شاگردان ربیعی برای رسیدن به گل برتری حملات خود را افزایش دادند و کمی قبل از سوت پایان و در شرایطی که توجه داور به جنجال کنار خط و اخطار گرفتن مربی مس رفسنجان بود، یک سانتر بلند روی دروازه فولاد و توپی که از دست محسن فروزان رها شد، این موقعیت را به مهرداد آوخ داد تا به مانند بازی رفت گل پیروزی را وارد دروازه فولاد کند.


مس رفسنجان که در حال ثبت پنجمین شکست متوالی خود بود و جایگاه این تیم هر هفته به سمت منطقه خطر پیش می رفت، با کامبکی دراماتیک و به یادماندنی، سه امتیاز حساس را از چنگ شاگردان نکونام درآورده و به حساب خود واریز کردند تا تیم خوب، جوان و  پرتلاش محمد ربیعی، به روند پیروزی هایش برگردد.

 

1618709

 

فشار شدید روی محمد ربیعی باعث شد او از این برد لحظه آخری چنین به گریه بیفتد.

 


چه بسا رفسنجانی‌ها به همان گل تساوی هم در این بازی راضی بودند اما معجزه از راه رسید تا این تیم شایسته استان کرمان نیز با خوشی آشتی کند؛ آن‌هم با سناریویی که هفته گذشته مغلوب پرسپولیس شده بود و هواداران این تیم را نیز کمی نگران کرده بود اما اکنون شب های تاریک رفسنجان بارش را بسته است و آنها به هفته های آتی امیدوارتر شده اند تا برنامه مدیران این تیم برای موفقیت مس در سالهای بعد جدی تر دنبال شود.

 


این تصاویر شادی بازیکنان مس رفسنجان بعد از گل دوم مقابل فولاد را نشان می‌دهد:

 

 

1618599

 

1618600

 

1618598

دیدگاه‌ها