کد خبر : 1765327 | 11 تیر 1400 ساعت 01:01 | 53.4K بازدید | 10 دیدگاه

داور می‌توانست مدارا کند و محروم نشویم 

خلعتبری: کارشناسی جهانبازی از داوری خورشیدی دیدنی‌تر بود

تعویض طلایی محرم نویدکیا توانست سازنده تک گل تیمش باشد و با استفاده از تجربه خود، نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کند.

خلعتبری: کارشناسی جهانبازی از داوری خورشیدی دیدنی‌تر بود

به گزارش "ورزش سه" یکی از ستارگان تیم فوتبال سپاهان در جدال با ماشین‌سازی تبریز، بدون‌تردید محمدرضا خلعتبری بود؛ بازیکنی که به صورت تعویضی به میدان آمد و 9 دقیقه بعد از حضورش توانست گل پیروزی‌بخش سپاهان مقابل ماشین‌سازی را برای دانیال اسماعیلی‌فر بسازد تا جشن پیروزی در اردوی سپاهانی‌ها به پا شود. البته خلعتبری یک کارت زرد هم دریافت کرد تا بازی بعدی تیمش مقابل پیکان را از دست بدهد.

 

وینگر باتجربه سپاهانی‌ها پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره دیدار با ماشین‌سازی گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی مقابل ماشین‌سازی داریم، متاسفانه ماشین‌سازی در جدول شرایط خوبی نداشت و چیزی هم برای از دست دادن نداشت اما ما می‌دانستیم که کار خیلی سختی داریم اما خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم، هر چند که دوست داشتیم بازی پرگل‌تری باشد تا تفاضل‌مان بهتر شود اما در روز خیلی سخت، بالاخره فوتبال است و پیچیدگی‌هایی دارد که نمی‌شود کاری کرد، توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

 

خلعتبری درباره انجام صدمین بازی خود با پیراهن سپاهان گفت: همیشه بازی کردن برای سپاهان و ذوب‌آهن برای من افتخار است؛ خداراشکر که توانستم صدمین بازی را با پیراهن سپاهان انجام بدهم، انشالله که تداوم داشته باشد و تا روزی‌که شرایطم خوب باشد و برای تیم سپاهان مثمرثمر باشم اینجا می‌مانم و در غیر این‌صورت، خودم ببینم شرایطم مهیا نیست، مطمئن باشید از فوتبال خداحافظی می‌کنم. من قلباً سپاهان را دوست دارم چون یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران است.

 

 

1618623

 

 

محمدرضا خلعتبری در پاسخ به تفاوت سبک بازی سپاهان در لیگ بیستم و فصول گذشته توضیح داد: تیم ما به نسبت گذشته تیم جوان‌تری است و بازیکنان جوانی را در اختیار دارد، آن موقع شاید بازیکنانی داشتیم که به لحاظ اسمی شهرت بیشتری داشتند؛ بازیکنان خیلی بزرگی داشتیم، آقای نویدکیا، آقای عقیلی، رحمان احمدی، شهاب گردان. بازیکنان خیلی خوب و قوی داشتیم اما الان تیم جوان‌تری را داریم و بازیکنانی که خودشان حرف زیادی برای گفتن دارند.

 

وی افزود: مطمئن باشید تیم سپاهان با این بازیکنان و کادرفنی که دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اتفاقات فوتبالی است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد که می‌بینیم می‌افتد، من واقعا خنده‌ام می‌گیرد چون نمی‌توانم چیزی بگویم ولی انشالله تیمی قهرمان شود که بتواند شایستگی‌اش را داشته باشد.

 

وینگر تیم سپاهان درباره تیم داوری و صحبت‌های کنایه‌آمیز خود گفت: من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم، اشتباه داوری بالاخره پیش می‌آید؛ دیروز در بازی پرسپولیس هم آقای خورشیدی علاوه بر این‌که داور است، یکی از دوستان خوب من است و اشتباهی را انجام داد. برای من قشنگ‌تر این است که کارشناس بازی آقای جهانبازی می‌بیند درون محوطه جریمه اتفاق افتاده اما می‌گوید بیرون است!

 

خلعتبری با انتقاد از جهانبازی گفت: شما وجدانت چه می‌گوید؟ مردم که می‌فهمند، چطور می‌گویید با دست هل داده است، با پا بازیکن گل‌گهر را زدند و داور خطا نگرفت، اصلا فدای سرش که نگرفت اما شمایی که کارشناس هستید از کار اشتباه حمایت نکنید. بازی با مس رفسنجان هم کمک داور بازی می‌توانست آن هند را بگیرد، دیگر اتفاقات فوتبالی می‌افتد و ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید اما امیدوارم تیمی مثل ما از این اتفاقات ضرر نکند.

 

ستاره باتجربه فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: فوتبال است و اشتباهات برای تیم ما هم بوده است، امروز سه بازیکن ما از جمله من، محمد محبی و محمد کریمی چهار کارته شدند، می‌توانست داور مدارا کند و کارت ندهد اما داور است و نظرش قابل‌احترام. انشالله تیمی قهرمان شود که لیاقتش را داشته باشد.

دیدگاه‌ها