کد خبر : 1765328 | 11 تیر 1400 ساعت 01:03 | 95.5K بازدید | 30 دیدگاه

هرچه بگوییم می‌گویند اعتراض می‌کنید؛

نورافکن: شاید پرسپولیس ۴ امتیاز از دست می‌داد

نورافکن می‌گوید در این دو هفته چهار امتیاز از داوری به پرسپولیس رسیده است.

نورافکن: شاید پرسپولیس ۴ امتیاز از دست می‌داد

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن پس از بازی با ماشین سازی در میکسدزون در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی را انجام ندادیم و باید یک فرقی بین تیم دوم جدول و انتهای جدول باشد. اما خب همانطور که سرمربی تیم اول بازی در کنفرانس گفته بود، الان در یورو هم تیمهای بزرگ می‌آیند و حذف می‌شوند و ما امروز واقعا اذیت شدیم. آدم باید واقعیت ها را قبول کند.

 

ستاره چپ پای سپاهان اضافه کرد: از محمدرضا حسینی تشکر می‌کنم که باتجربه خودش سه امتیاز خوب را با پاس گلس فراهم کرد و همچنین دانیال که از او تشکر می‌کنیم. ۵ روز فرصت داریم و بازی سختی در تهران خواهیم داشت و باید خوب ریکاوری و تمرین کنیم که بهتر از این عمل کنیم. 

 

وی در مورد قطعی شدن سهمیه سپاهان توضیح داد: شاید برای خیلی‌ها دوم شدن نتیجه عالی باشد و همینطور هم هست و دومی نتیجه بدی نیست اما ما هفته‌ها صدرنشین بودیم. نمی‌خواهم بگویم باید قهرمان شویم اما لیاقتش را داریم. نمی‌خواهم اعتراض کنم اما ببینید بازی قبلی پرسپولیس یک هند را اشتباه گرفتند و بازی ای که باید مساوی می‌شد با برد به پایان رسید. همچنین این بازی. اصلا اعتراضی نیست ما یک بازی رودررو مقابل فولاد انجام دادیم و مساوی شدیم اما بازی ای که پرسپولیس در رفسنجان داشت با یک هند بازی را برد. همینطور مقابل گل گهر یک پنالتی که نوجوان ۱۵ ساله هم نگاه کند آن را تشخیص می‌دهد، تشخیص ندادند و باعث پیروزی پرسپولیس شد. ما تا آخرین لحظه کار خودمان را می‌کنیم، باید بهتر عمل کنیم و خوب ریکاوری کنیم و بهتر از تیم عمل کنیم.

 

او درباره داوری بازی با ماشین سازی گفت: نمی‌خواهم بگویم داوری برای ما منفی و برای تیم‌های دیگر مثبت بوده اما داوری تاثیرگذار است مثل پنالتی گل گهر که احتمال داشت دو امتیاز کم میشد از پرسپولیس، شاید هم نمی‌شد. بازی مس رفسنجان هم همینطور. ما هرچیزی بگوییم می‌گویند دارید اعتراض می‌کنید ولی خب این‌ها به جاست و به حق است.

دیدگاه‌ها