کد خبر : 1765329 | 11 تیر 1400 ساعت 01:04 | 27.4K بازدید | 7 دیدگاه

فنایی: تصویربرداری‌های فوتبال غیراصولی است

پیشکسوت داوری فوتبال ایران به انتقاد از تصویربرداری مسابقات لیگ برتر پرداخت.

فنایی: تصویربرداری‌های فوتبال غیراصولی است

به گزارش "ورزش سه"، محمد فنایی با اشاره به تصمیم سید مهدی سیدعلی، داور دیدار آلومینیوم و استقلال مبنی بر مردود شدن گل آبی‌پوشان گفت: تصاویر آنقدر مبهم و غیرفنی است که نمی‌توان در چنین صحنه‌هایی اظهار نظر کرد، اما به نظر کمک داور بازی استقلال و آلومینیوم اراک اعتماد می کنم.

 

او در این باره به ایران عنوان کرد: بارها گفتم این گونه تصویربرداری غیراصولی و غیرفنی است، اما کسی گوش نمی‌کند، من صحنه‌ای که منتهی به گل استقلال شد را بارها دیده‌ام، اما واقعا نمی‌توان چیزی گفت. 

 

فنایی اضافه کرد: در این صحنه کمک داور روی خط بود و در این شرایط او بهترین گزینه برای قضاوت در این امر است. برای قضاوت در این صحنه با اما و اگرها رو به رو هستیم، اگر توپ به مهدی قایدی برخورد کرده باشد حتما آفساید است و اگر او توپ را لمس نکرده باشد، گل صحیح بوده اما بازهم می‌گویم تصاویر خوب نیست و نمی‌توان مطمئن نظر داد.

 

او تاکید کرد: البته من فکر می‌کنم قایدی توپ را لمس کرده، اما همانطور که گفتم نمی‌توان مطمئن حرف زد. به نظرم در چنین صحنه‌هایی باید به نظر کمک داور اعتماد کرد چراکه او بهترین فرد برای تصمیم‌گیری است و من هم به نظر او احترام می‌گذارم.

دیدگاه‌ها