کد خبر : 1765336 | 11 تیر 1400 ساعت 01:37 | 23.9K بازدید | 6 دیدگاه

خیز 3 امتیازی دانیال برای خوشبختی زردها (عکس)

هافبک ملی پوش تیم سپاهان تک گل سه امتیازی تیمش را در بازی پنج شنبه شب به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل گل گهر، شاگردان محرم نویدکیا برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی پنج شنبه خود مقابل ماشین سازیِ قعرنشین داشتند.

 

بر خلاف تصورها، ماشین سازی حریف سرسختی برای سپاهان بود و این تیم را به شدت آزار داد. سپاهانی ها در نیمه اول چندین تلاش ناموفق در گلزنی داشتند و در سمت مقابل هم ماشین سازی چند موقعیت خوب را در ضدحملات و شوت های از راه دور به دست آورد که درخشش نیازمند مانع از فروپاشی دروازه سپاهان شد.

 

 

 

 

در چنین شرایطی که بازی به شدت گره می خورد، نیاز به یک ستاره بیش از پیش احساس می شود؛ ستاره ای که بتواند با یک حرکت، جریان بازی را به نفع تیم خود تغییر بدهد؛ چنین نقشی را در بازی امشب، دانیال اسماعیلی فر برای سپاهان ایفا کرده و با یک خیز 3 امتیازی، خوشبختی را برای زردهای اصفهانی به ارمغال آورد.

 

هافبک ملی پوش سپاهان که چندی پیش به همراه تیم ملی در کشور بحرین موفق به صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شد در دقیقه 67 بازی با ماشین سازی سرانجام توانست، ارسال های پرتعداد تیمش را به نتیجه رسانده و دروازه حریف را باز کند؛ تنها 2 دقیقه بعد از مردود اعلام شدن گل نژادمهدی روی ارسال خلعتبری، دانیال اسماعیل فر در حرکتی مشابه، از تله آفساید حریف گریخته و با یک خیز بلند توپ را کنترل کرده و پیش از رسیدن دروازه بان، با نوک پا آن را وارد دروازه کرد.

 

سپاهان با تک گل سه امتیازی دانیال اسماعیلی فر 52 امتیازی شد تا همچنان فاصله دو امتیازی این تیم با پرسپولیسِ صدرنشین حفظ شود.

 

(عکس ها محمد امیرحسینی)

دیدگاه‌ها