کد خبر : 1765379 | 11 تیر 1400 ساعت 13:40 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت انصاری اینبار با جشن برد (عکس)

مدافع مس رفسنجان در دقایق پایانی دیدار مقابل فولاد شانس همراهی تیمش را به دست آورد و در نهایت با کامبک این جدال را با خاطره خوش پایان داد.

بازگشت انصاری اینبار با جشن برد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، محمد انصاری که بعد از عقد قرارداد با مس رفسنجان به دلیل مصدومیت نتوانسته بود این تیم را همراهی کند، در اواسط نیمه دوم دیدار شب گذشته برابر فولاد خوزستان به ترکیب آمد و بارها با ارسال‌های پشت دفاع قصد ایجاد موقعیت برای تیمش را داشت.

 

انصاری که برای بازی با پرسپولیس در لیست محمد ربیعی حاضر شده بود، در نهایت فرصت کوتاهی برای تقابل با هم‌تیمی‌های سابق خود به دست آورد و البته یک بار هم با ضربه سر روی دروازه حامد لک خطرساز شد. مدافع چپ پای مس رفسنجان اما برابر فولاد و در دقایق پایانی بازی از سوی کادرفنی فرصت همراهی تیمش را یافت و به خوبی توانست از پس وظایف محوله بربیاید و موقعیت‌های مناسبی را روی دروازه محسن فروزان و فولاد شکل داد.در نهایت مس رفسنجان بعد از هفته‌ها ناکامی و در شرایطی که در این جدال خانگی هم در آستانه شکست قرار داشت، با یک کامبک بزرگ و سه امتیاز شیرین کار را پایان داد و بازگشت دوباره محمد انصاری به ترکیب، اینبار با خاطره‌ای خوش همراه شد.

 

1618727

 

انصاری که در دوران حضور در پرسپولیس نیز توانسته بود یکی از مهره‌های کارساز سرخپوشان لقب گیرد، رفته رفته با پشت سر گذاشتن مصدومیت مهیای همراهی مس رفسنجان می‌شود و قطعا شرایط ایده‌آل او می‌تواند اتفاق مهمی برای این تیم در مسیر دستیابی به نتایج مطلوب تلقی شود.

دیدگاه‌ها