کد خبر : 1765380 | 11 تیر 1400 ساعت 13:33 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

تهران، تبریز و همدان در انتظار سهمیه

جنگ پرماجرا برای بلیت صعود طلایی

هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم با نتایج و اتفاقات جالب و عجیبی همراه بود.

جنگ پرماجرا برای بلیت صعود طلایی

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری همدان فاصله هشت امتیازی‌اش در صدر جدول را که آنها را جزو گزینه اول صعود لقب داده بود به سه امتیاز کاهش داده تا اکنون حتی صعودش نیز با اما و اگر همراه شود. آنها این هفته در خانه و برابر امید گناوه در یک بازی جنجالی دیگر به تساوی رضایت دادند. نماینده همدان که برای صعود به سه امتیاز این بازی خانگی چشم دوخته بود، در شرایطی که حریف ١٠ نفره دقایق پایانی را دنبال می‌کرد نتوانست به نتیجه مدنظر خود دست یابد و کار صعود را به هفته پایانی کشاند.

 

این در حالی بود که قطع شدن چند باره برق استادیوم در جریان این بازی بارها با انتقاد و اعتراض امید گناوه همراه بود و آنها مدعی بودند که همدانی‌ها قصد دارند ضمن برهم زدن تمرکز آنها، شرایط را برای شکست فراهم سازند. با این حال علیرغم جنجال‌ها و اتفاقات شکل گرفته دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند و صعود همدانی‌ها نیز کاملا به خطر افتاد.

 

در دیگر دیدار مهم این گروه، ویستاتوربین با سه گل ملی حفاری اهواز را شکست داد. مرتضی حسینی، مرتضی نگهداری و جهانگیر عسگری زننده سه گل ویستاتوربین در این دیدار بودند که در نهایت با نتیجه ٣-٢ به پایان رسید و آنها را به اختلاف سه امتیازی صدر جدول رساند. مس نوین کرمان اما در اهواز یک شکست بدموقع را تجربه کرد و برابر فولاد نوین با نتیجه ۴-٣ باخت تا شانس صعودش به مرحله پلی‌آف هم کاهش یابد.

 

1618728


جهانگیر عسگری مهاجم باتجربه ویستاتوربین بار دیگر موفق شد برای این تیم گل بزند و در مسیر صعود به لیگ آزادگان را آنها را یاری کند. عسگری در فصل گذشته با گل‌های خود سهم زیادی در صعود چوکا ایفا کرد و باید دید اینبار در گناوه هم قادر به ایجاد موقعیت برای صعود بزرگ نماینده تهران خواهد شد یا خیر.

 

 

در دیگر دیدار حساس این گروه نیز سپیدرود در رشت برابر علم و ادب تبریز متوقف شد تا نماینده گیلان هم از جمع مدعیان صعود خارج شود. تبریزی‌ها با این تساوی ارزشمند اما شانس صعود خود را در هفته پایانی بالا برنده‌اند و حساس‌ترین بازی را برگزار خواهند کرد. این تیم که اکنون در جایگاه سوم جدول حضور دارد، در هفته پایانی در خانه میزبان شهرداری همدان صدرنشین خواهد بود و امیدوار است ضمن شکست حریف، شانس خود را برای صعود بالا ببرد. اتفاقات رقم خورده در بازی رفت در همدان و اعتراض تبریزی‌ها به نحوه قضاوت این بازی که با شکست علم و ادب تبریز همراه بود، اکنون انگیزه آنها را برای جبران آن باخت بالا برده و باید دید چه اتفاقاتی در این بازی خواهد افتاد.

 

1618731


ویستاتوربین در دیدار با ملی‌حفاری این عکس تیمی را به جا گذاشت و به نظر می‌رسد آنها قصد داشتند به سبک تیم ملی ولز عکس تیمی خاصی از خود به جا بگذارند. تیمی که توانسته اختلاف امتیازی با شهرداری را کاهش دهد و اکنون خطر بزرگی علیه آنها برای صعود مستقیم محسوب می‌شود.

 

 

ویستاتوربین که با میلاد بلادی و کادرفنی‌اش توانسته طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی دست یابد، در آخرین بازی فصل مقابل امید گناوه قرار خواهند گرفت و در صورت دستیابی به برد، حضورشان در پلی‌آف را قطعی خواهند کرد و چشم به دیگر بازی‌ها خواهند دوخت. باید دید آنها قادر خواهند بود با شرایط شکل گرفته در جدول از شانس خود برای دستیابی به برد در گناوه و امیدواری به کسب نتیجه علم و ادب در تبریز مقابل شهرداری همدان، در اتفاقی جالب به عنوان صدرنشین راهی لیگ آزادگان شوند یا خیر.

 

در این گروه سقوط نفت و گاز گچساران به لیگ دسته سوم قطعی شده و از بین تیم‌های آوالان کامیاران، ملی حفاری و فولاد نوین باید دید کدام تیم سقوطی بعدی لقب خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها