کد خبر : 1765384 | 11 تیر 1400 ساعت 14:03 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

روز خاص گلر جوان پیکان در قائمشهر(عکس)

دروازه بان پیکان روز سخت و البته خاصی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سپری کرد.

روز خاص گلر جوان پیکان در قائمشهر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دروازه بان 22 ساله و جوان پیکان که با نظر مهدی تارتار در هفته های گذشته به عنوان یار فیکس به میدان رفته و توانسته نام خودش را به عنوان یک دروازه بان خوب مطرح کند، در قائمشهر شرایط ویژه ای را تجربه کرد.


رضایی در جریان بازی با نساجی ضمن بسته نگه داشتن دروازه اش حاشیه هایی را تجربه کرد که البته با وساطت مهدی تارتار و حسین اینانلو مربی گلرهای این تیم موضوع ختم به خیر شد.


رضایی در نیمه دوم بازی با نساجی درون دروازه ای قرار گرفت که پشت آن برخی هواداران شمالی در پشت بام یکی از خانه های اطراف ورزشگاه حضور داشتند. این هواداران از ابتدای نیمه دوم توهین هایی را به دروازه بان جوان پیکان کردند که باعث ناراحتی او شد و البته واکنش هایی نیز به اندک هواداران نساجی داشت.

 

1618737


رضایی دقایقی بعد وقتی شدت فحاشی هواداران حاضر در بیرون ورزشگاه بیشتر شد، به سمت آنها رفت و سرش را به نشانه تعظیم پایین آورد که این موضوع با اعتراض شدید تارتار با دروازه بان تیمش همراه شد. تارتار حتی به داخل زمین رفت و با فریاد بر سر رضایی جوان خواست تا واکنشی به اعتراض ها و توهین های هواداران نشان ندهد.


همچنین حسین اینانلو مربی گلرهای پیکان که نقش زیادی در رشد رضایی داشته است نیز در ثانیه هایی که بازی به خاطر کول برک متوقف شده بود، با او صحبت کرد و سعی کرد تا آرامش را به این دروازه بان جوان برگرداند. رضایی نیز کمی آرام تر شد و جالب اینکه بعد از این اتفاقات دو واکنش فوق العاده داشت.


او در 15 دقیقه آخر دیدار با نساجی دو شوت سنگین از راه دور بازیکنان نساجی را به خوبی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا یک کلین شیت دیگر به نام او و پیکان به ثبت برسد.


گفتنی است؛ رضایی در این مسابقه یک اخطار هم از داور مسابقه دریافت کرد تا جمع اخطارهایش در فصل جاری به عدد 3 برسد . او حالا با دریافت یک کارت زرد دیگر محروم می شود و یک مسابقه تیمش را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها