کد خبر : 1765385 | 11 تیر 1400 ساعت 14:13 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

برد تاریخی و 9 گله چونبوک در لیگ قهرمانان (عکس)

تیم چونبوک هیوندای موتورز با پیروزی 9 گله مقابل حریف سنگاپوری، بهترین نتیجه تاریخش در لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت رساند.

برد تاریخی و 9 گله چونبوک در لیگ قهرمانان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در حالی پیگیری شد که تیم چونبوک موتورز با 4 امتیاز به دنبال پیروزی برابر «تمپینس رورز» ضعیف‌ترین تیم گروه و نماینده کشور سنگاپور بود و به راحتی توانست به این هدف خود دست پیدا کند.

 

این تیم سبزپوش کره‌ای شروع بسیار خوبی داشت و «بارو» مهاجم گامبیایی این تیم موفق شد از دهانه دروازه گل نخست را در دقیقه 5 بزند. گوستاوو ستاره برزیلی چونبوک در فاصله دو دقیقه دو گل به ثمر رساند و که یکی از گل‌ها پس از کنترل تماشایی و ضربه مطمئن او وارد دروازه حریف شد. گل چهارم را دائه کیم به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 4-0 به اتمام برسد.

 

1618740

 

تمپینس رورز در نیمه دوم 8 دقیقه مقاومت کرد اما دوباره بارو با گلی مشابه گل نخست دروازه را گشود. سپس نوبت به گوستاوو رسید تا از روی نقطه پنالتی گل ششم را بزند و هت تریک کند. سه دقیقه بعد گوستاوو گل هفتم را هم زد تا پرگل ترین نتیجه این فصل لیگ قهرمانان در یک ساعت اول این مسابقه و در استادیوم لوکوموتیو تاشکند ثبت شود.

 

اما این پایان کار نبود و چونبوکی ها با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دادند. استانیسلاو مهاجم آلمانی و تعویضی چونبوک روی یک ارسال گل هشتم را زد تا نامش در بین گلزنان این بازی قرار گیرد. در دقیقه 75 بارو پس از فریب دو مدافع تیم سنگاپوری گل نهم این بازی را نیز وارد دروازه حریف کرد تا بازی با نتیجه 9-0 به اتمام برسد.

 

1618741

 

این پرگل ترین بازی چونبوک هیوندای در لیگ قهرمانان آسیاست و همچنین سومین برد بزرگ در تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.

 

چونبوک موتورز با این پیروزی به صدر جدول صعود کرد و بالاتر از گامبا اوساکای ژاپن قرار گرفت.

دیدگاه‌ها