کد خبر : 1765400 | 11 تیر 1400 ساعت 15:16 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

خالدی: در آبادان مشکل حل نمی‌شود اما می‌جنگیم

مدافع باتجربه صنعت نفت آبادان با اشاره به موفقیت تیم مدعی شد همچنان مشکلات علیه جاه‌طلبی آنهاست.

خالدی: در آبادان مشکل حل نمی‌شود اما می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"صنعت نفت آبادان پیروز دربی خوزستان در برابر نفت مسجد سلیمان بود و امید خالدی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بعد از مدت‌ها روی دور برد افتاده‌ایم و دو بازی پشت سر هم را بردیم. بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داشتیم و هوا هم خیلی گرم بود ولی خدا را شکر با تلاش بیشتر و لطف خدا بازی را بردیم.

 

خالدی درباره دومین پیروزی پیاپی تیمش گفت: بعد از اردوی خوبی که در تهران داشتیم و بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم تیم به روال خودش برگشت و توانستیم در دو دیدار قبلی نتیجه بگیریم و زحماتی که انجام دادیم هدر نرفت.

 

مدافع صنعت نفت آبادان در مورد اعتراض مسجد سلیمانی‌ها به نحوه داوری عنوان کرد: داوری خیلی خوب کار  و در خیلی از صحنه ها مدارا کرد. اگر قرار باشد کسی اعتراض کند ما هستیم زیرا یک پنالتی برای ما نگرفت و کمک داور به داور اعلام کرد که صد در صد پنالتی است ولی تصمیم را بر عهده خودش گذاشت که داور هم تصمیم گرفت پنالتی نگیرد و ما همه اینها را دیدیم و شنیدیم و به غیر از این داوری مشکل نداشت.

 

این بازیکن در مورد دیدار هفته آینده با نساجی مازندران گفت: هفته بعدی یک بازی سخت و ۶ امتیازی داریم. انشاالله با تمام وجود بازی می‌کنیم زیرا آنها رقیب مستقیم ما هستند و امیدوارم که سه  امتیاز را بگیریم. نساجی هم به برد نیاز دارد تا خودش را از پایین جدول جدا کند و ما هم باید پیروز شویم تا حداقل جزو ۷ تیم بالای جدول باشیم. امیدوارم این موضوع را به خوبی درک کنیم و بازی را ببریم.

 

خالدی در پایان در خصوص اینکه مشکلات مالی صنعت نفت آبادان حل شد یا خیر گفت: در آبادان هیچ چیزی حل نمی‌شود! مدیرعامل تلاش و بچه‌ها نیز مدارا می کنند و آقای پورموسوی هم تمام وجودش را گذاشته تا اوضاع را بهتر کند ولی بچه‌ها به این درک رسیده‌اند که به خاطر مردم آبادان تمام تلاششان را برای خوشحالی آنها در چند بازی آینده انجام دهند.

دیدگاه‌ها