کد خبر : 1765402 | 11 تیر 1400 ساعت 15:44 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه

نه، به‌خاطر اتفاقات هتل از یورو 2020 حذف نشدیم

این روزها انتقادات از فدراسیون فوتبال فرانسه به اوج رسیده است.

نه، به‌خاطر اتفاقات هتل از یورو 2020 حذف نشدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه را بسیاری مدعی شماره یک قهرمانی یورو 2020 می دانستند اما خروس ها خیلی زود و در یک هشتم نهایی با جام وداع گفتند. فرانسه تا دقایق پایانی 3-1 از سوئیس پیش بود ولی دو گل دریافت کرد و در ضیافت پنالتی ها بازی را واگذار کرد.

 

 

1618054

 

 

هنوز هم فرانسوی ها حذف تیم شان را باور ندارند. خیلی ها معتقدند فضای حاکم بر تیم ملی مناسب نبوده و درگیری و حاشیه اطراف تیم بالا بوده است. برخی نیز معقدند هتل محل اقامت فرانسه در مرکز شهر بخارست، انتخابی اشتباه از سوی فدراسیون بوده است. روز قبل از بازی در این هتل جشنی برپا بود که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان شد.

 

 

1618758

 

 

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در واکنش به انتقادات گفت:« وقتی برنده می شویم، همه چیز عالی بوده و برنامه ریزی ها به بهترین شکلش بوده ولی وقتی می بازیم، به یکباره از هر طرف انتقادات است که به ما وارد می شود. فوتبال همین است و انتقادات را می پذیریم ولی قبول ندارم که ما به خاطر اتفافات هتل شکست خوردیم. یعنی اگر هتل را عوض کرده بودیم، سوئیس آن دو گل را به ما نمی زد؟

با این حال تایید می کنم که محل تمرین تیم برای بازی با سوئیس مناسب نبود و اینجا مرتکب اشتباه شدیم. به وقت ناکامی ها باید در مورد دلایل فوتبالی حرف زد و سعی کنیم که اشتباهات در آینده تکرار نشوند.»

دیدگاه‌ها