کد خبر : 1765412 | 11 تیر 1400 ساعت 16:48 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

ماجرای صداهای عجیب در نشست خبری تارتار!

نشست خبری مهدی تارتار سرمربی پیکان روز گذشته با سر و صداهای عجیبی از پشت صحنه برگزار شد.

ماجرای صداهای عجیب در نشست خبری تارتار!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران روز گذشته یک برد ارزشمند را مقابل نساجی به دست آورد. در این دیدار شاگردان مهدی تارتار با نتیجه یک بر صفر حریف را در قائمشهر شکست دادند تا ضمن کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ بیستم مقابل نساجی رکورد نباختن تارتار در مصاف های خود با نساجی نیز حفظ شود.


مهدی تارتار سرمربی خودروسازان بعد از پایان بازی با نساجی به نشست خبری رفت و صحبت های مهمی را درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر شدن دیدار با سایپا انجام داد. از اواسط نشست خبری تارتار و درست زمانی که او داشت درباره مسائل مهمی صحبت می‌کرد سر و صداهای عجیبی در پشت صحنه به گوش می‌رسید.


اگرچه سالن کنفرانس ورزشگاه شهید وطنی در محلی دنج قرار گرفته اما در سالن بیرونی اتاق کنفرانس دیروز میان عده ای از لیدرها و توپ جمع کن های قائمشهری و همچنین داوران و نماینده فدراسیون فوتبال درگیری های لفظی رخ داد. این افراد حاضر در استادیوم که بشدت نسبت به عملکرد داور ناراحت بودند، فریادهایی را در زمان پخش نشست خبری مهدی تارتار سر دادند و جالب اینکه تلاش های مسئولان نساجی برای آرام کردن این افراد هم فایده نداشت.


از این رو در زمان نشست خبری مهدی تارتار صداهای داد و فریاد از سالن پشتی به گوش می‌رسید که کاملا در تصاویر تلویزیونی هم مشخص است.


با این وجود سرمربی پیکان بدون توجه به حواشی ایجاد شده که البته ربطی هم به تیم پیکان نداشت، سعی کرد با تمرکز کافی صحبت های خود را انجام بدهد و ورزشگاه را ترک کند که در این امر موفق هم بود.

دیدگاه‌ها