کد خبر : 1765445 | 11 تیر 1400 ساعت 20:23 | 57.9K بازدید | 3 دیدگاه

کریم بنزما؛ عامل اصلی اختلاف دو ستاره فرانسه!

هر روز ابعاد جدیدی از اختلافات در اردوی تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو 2020 منتشر می شود.

کریم بنزما؛ عامل اصلی اختلاف دو ستاره فرانسه!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در شبی دراماتیک و فراموش نشدنی و در حالیکه فاصله ای تا صعود نداشت، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب سوئیس شد و وداعی زودهنگام با تورنمنت داشت. اما در روزهای اخیر اخباری در مورد بروز برخی اختلافات بین بازیکنان بزرگ تیم ملی فرانسه در جریان رقابت های یورو 2020 منتشر شده و به نظر می رسد این موضوع از عوامل اصلی حذف فرانسه مدعی و پرستاره از تورنمنت بوده است.

 

اما نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه علاوه بر اولیویه ژیرو با آنتوان گریزمان نیز اختلاف داشته و علت اصلی مشکل طرفین بازگشت کریم بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه بوده است. در واقع به نظر می رسد کیلیان امباپه که رابطه خوبی با بنزما داشته و در طول تمرینات نیز همیشه در کنار او قرار داشت، خواهان بازگشت این بازیکن به ترکیب فرانسه بوده است.

 

1618821

 

اما آنتوان گریزمان علاقه ای به رخ دادن این اتفاق نداشته و همین موضوع علت اصلی اختلاف این دو ستاره گلزن بوده است. گریزمان حس می کرد با بازگشت بنزما، او نقش محوری و اصلی خود را در ترکیب هجومی فرانسه از دست خواهد داد و به همین دلیل مخالف بازگشت او بود. اتفاقی که به نظر می رسید در عمل نیز رخ داد و بنزما بهترین گلزن فرانسه در رقابت های یورو لقب گرفت.

 

به هر حال تیم پرستاره فرانسه بر خلاف انتظار خیلی زود از رقابت های یورو 2020 حذف شد و باید دید با این حجم از اختلافات، آینده این تیم در تورنمنت های بعدی چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها