کد خبر : 1765470 | 11 تیر 1400 ساعت 22:42 | 23.2K بازدید | 2 دیدگاه

نمی‌خواستم فقط با تماس ویدئویی همسر و فرزندانم را ببینم

کروس: هانسی فلیک دوست‌داشت با تیم‌ملی ادامه دهم

تونی کروس می‌گوید پیش از رقابت‌های یورو تصمیم خود را برای خداحافظی از بازی‌های ملی گرفته بود.

کروس: هانسی فلیک دوست‌داشت با تیم‌ملی ادامه دهم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که نشریه بیلد آلمان در گزارشی مدعی شد رقابت‌های یورو آخرین حضور تونی کروس در ترکیب تیم ملی آلمان خواهد بود. همین اتفاق نیز رخ داد و هافبک مانشافت امروز در پستی اینستاگرامی خداحافظی رسمی خود از بازی‌های ملی را اعلام کرد.

 

تونی کروس حالا در مصاحبه ای با نشریه بیلد صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و می‌گوید: "هر بار و در واقع هر کدام از این 106 بازی که من نماینده کشورم بودم، اتفاقی ویژه ای برایم به حساب می‌آمد. حتی اگر بدانم در آلمان نسبت به سایر کشورها انتقاد بیشتری می شود.

 

سفرها به خاطر بازی‌های ملی باعث می‌شود که هفته‌های زیادی صرف این موضوع شود. من نمی خواهم تمام وقت همسر و فرزندانم را از طریق تماس ویدیوئی ببینم. می خواهم بیشتر در کنار آنها باشم. علاوه بر این، مایلم چند سال دیگر در رئال مادرید در سطح عالی بازی کنم. در سال 2018 من 28 ساله بودم و اکنون 31 ساله هستم. اگرچه باید بگویم برای من، تصمیم به بازنشستگی مسئله سن نیست. مسئله اصلی احساس است که حس کنونی من اینگونه است."

 

 

1616519

 

 

تونی کروس در ادامه گفت: "من پیش از این در سال 2018 نیز به بازنشستگی فکر کرده بودم. در آن زمان، پسرم لئون می خواست ببیند من برای آلمان بازی می کنم. از طرفی یواخیم لوو من را متقاعد کرد که ادامه دهم. من آن زمان 100 درصد از همه چیز مطمئن بودم.

 

هر کسی که مرا بشناسد می داند که من هرگز از روی احساسات تصمیم نمی گیرم. من همیشه در زندگی حرفه ای خود این کار را به خوبی انجام داده ام. مدت ها بود که به این فکر می کردم. این تصمیم قبل از مسابقات گرفته شده بود."

 

 

1618777

 

 

تونی کروس ادامه داد: "من پیش از این همه چیز را به شکل واضح برای هانسی فلیک توضیح داده بودم چرا که می خواستم او بتواند بدون من برنامه ریزی اش را انجام دهد. ما قبل از یورو با یکدیگر در ارتباط بودیم و او گفت که دوست دارد بعد از مسابقات نیز با من همکاری کند."

دیدگاه‌ها