کد خبر : 1765477 | 11 تیر 1400 ساعت 23:30 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

قاتل اسپانیا فرشته نجات این تیم شد! (عکش)

اونای سیمون، دروازه بان تیم ملی اسپانیا امشب با مهار دو پنالتی فرشته نجات این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در شبی که فرصت های فراوانی را از دست داده و بارها مغلوب هنرنمایی یان زومر درون دروازه تیم ملی سوئیس شد، در نهایت در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کرده و به نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 راه یافت.

 

اما اونای سیمون در ضربات پنالتی ستاره لاروخا بود و موفق شد با مهار ضربات مانوئل آکانجی و فابین شار، نقش اول صعود تیمش به دور بعدی را ایفا کند. این در حالیست که اونای سیمون در مرحله قبل و در دیدار مقابل کرواسی مرتکب اشتباه بزرگی شده و گل عجیبی دریافت کرده بود. پاس به عقب پدری در دقایق ابتدایی آن مسابقه به اونای سیمون رسید، اما او در کنترل توپ ناموفق بود و توپ به راحتی وارد دروازه تیم ملی اسپانیا شد.

 

البته اونای سیمون در ادامه همان مسابقه نیز با چند واکنش خوب دروازه لاروخا را نجات داده و امشب منجی تیمش در دیدار مقابل سوئیس لقب گرفت. حالا اونای سیمون که در پایان دیدار برابر کرواسی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، امشب با مهار دو پنالتی یک تنه مقدمات صعود اسپانیا به نیمه نهایی را فراهم کرد. در نهایت اونای سیمون به عنوان بهترین بازیکن دیدار اسپانیا و سوئیس نیز انتخاب شد.

 

1618876

 

1618875

 

1618877

دیدگاه‌ها