کد خبر : 1765481 | 11 تیر 1400 ساعت 23:53 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

یان زومر: باختیم اما به این تیم افتخار می‌کنم

یان زومر، دروازه بان تیم ملی سوئیس، تاکید کرد که با وجود شکست مقابل اسپانیا به عملکرد خودشان در یورو افتخار می کنند.

یان زومر: باختیم اما به این تیم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، احتمالاً خوش‌بین ترین هواداران فوتبال در سوئیس نیز گمان نمی‌کردند که تیم ملی کشورشان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مدعی اصلی رقابت های یورو یعنی فرانسه به پیروزی دست پیدا کند. با این حال چنین اتفاقی رخ داد و سوئیس در یک بازی دراماتیک موفق شد در ضربات پنالتی بر فرانسه غلبه کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

تیم ملی سوئیس امروز در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی اسپانیا قرار گرفت. آنها ابتدا گل اول را دریافت کردند اما در نیمه دوم کار را به تساوی کشاندند. با این حال اخراج رمو فرولر باعث شد که کار برای آنها دشوار شود اما درخشش خیره کننده یان زومر کار را به ضربات پنالتی کشاند. اما سوئیسی ها در ضیافت‌های پنالتی عملکرد بسیار بدی داشتند تا حذف تلخ و البته آبرومندانه ای را تجربه کنند.

 

 

1618874

 

 

یان زومر که عملکرد فوق‌العاده ای در بازی امشب داشت در پایان بازی گفت: " وقتی که در این بازی گل دریافت کردیم برای من یک بازگشت به عقب بود چراکه سه سال پیش شبیه همین گل را مقابل سوئد دریافت کرده بودیم. اما در هر حال من به این تیم خیلی افتخار می‌کنم؛ به آن چیزی که با پشتیبانی و حمایت کل کشور به آن دست یافتیم افتخار می‌کنم."

دیدگاه‌ها