کد خبر : 1765485 | 12 تیر 1400 ساعت 00:04 | 64.5K بازدید | 10 دیدگاه

حرکت جوانمردانه تیاگو بعد از برد نفس گیر (عکس)

ستاره خط میانی تیم ملی اسپانیا بعد از برد نفس گیر تیمش به سمت بازیکنان تیم حریف رفته و به دلداری آنها پرداخت.

حرکت جوانمردانه تیاگو بعد از برد نفس گیر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا بعد از تساوی یک بر یک مقابل سوئیس در 120 دقیقه، موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر یک شکست دهد. 

 

بعد از اینکه اسپانیایی ها در ضربه اول یک بر صفر عقب افتادند، نوبت به سوئیسی ها رسید که شروع خوب خود را با از دست دادن 3 پنالتی پشت سر هم خراب کرده و با نتیجه 3 بر یک بازنده ضربات پنالتی شوند.

 

پنالتی چهارم سوئیس را روبین وارگاسِ 22 ساله از دست داد. بازیکنی که تحت فشار بالا نتوانست از پس مسئولیت مهمی که به او محول شده بود بربیاید و با از دست دادن پنالتی خود، همه امیدهای سوئیس را به باد داد. او بعد از پیروزی اسپانیا در حالی که به شدت از هدر رفتن پنالتی خود شوکه شده بود، شروع به اشک ریختن کرد.

 

1618890

 

در این میان حرکت تیاگو آلکانتارا، ستاره خط میانی اسپانیایی ها بسیار زیبا و جوانمردانه بود. او بیش از اینکه به جشن پیروزی بپردازد به سمت سوئیسی ها رفته و به آنها دلداری داد. تصویر ثبت شده از لحظه ای که تیاگو در حال آرام کردن وارگاس است، یکی از زیباترین صحنه های بازی امشب بود.

 

تیاگو علاوه بر دلداری دادن به بازیکن جوان سوئیسی ها که با چشمانی اشکبار حسرت پنالتی هدر رفته خود را می خورد، به سمت زومر، دروازه بان تیم حریف هم رفته و او را در آغوش گرفت و دقایقی به صحبت با ستاره سوئیسی ها در این دیدار پرداخت.

 

1618891

 

1618892

دیدگاه‌ها