کد خبر : 1765491 | 12 تیر 1400 ساعت 00:33 | 10K بازدید | 3 دیدگاه

پتکوویچ: با سر بالا راهی سوئیس می شویم

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس مدعی شد به عملکرد تیمش افتخار می کند.

پتکوویچ: با سر بالا راهی سوئیس می شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس با مقاومت فوق العاده یان زومر در نهایت دیدار برابر اسپانیا را به ضربات پنالتی کشاند، اما آنجا لاروخا بهتر ظاهر شده و به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 راه یافت. ولادیمیر پتکوویچ در پایان این دیدار تاکید کرد بازیکنان تیم ملی سوئیس با سر بالا این تورنمنت را ترک خواهند کرد.

 

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی سوئیس گفت: "باید به تیم ملی اسپانیا تبریک بگویم. آنها همه کار برای کسب پیروزی در این مسابقه انجام داده و در پایان نیز در ضربات پنالتی پیروز شدند. من به تیمم و همه بازیکنان تیم ملی سوئیس واقعا افتخار می کنم.

 

1616850

 

بازیکنان سوئیس قهرمانان امشب بودند و از نظر من این تیم شایسته صعود به نیمه نهایی بود. همه بازیکنان قهرمانانه پشت ضربات پنالتی قرار گرفتند و در ادامه اهمیتی ندارد چه اتفاقی رخ داد. من شخص مثبت اندیشی هستم و ما باید با نگاه به نکات مثبت این تورنمنت به خانه  برویم.

 

در حال حاضر من احساسات متفاوتی دارم. من به این تیم افتخار می کنم و همه ما می توانیم بابت عملکرد سوئیس احساس غرور داشته باشیم. ما با سر بالا به سوی خانه می رویم. اما از طرف دیگر ما به رسیدن به مرحله نیمه نهایی بسیار نزدیک بودیم و این اتفاق معمولا رخ نمی دهد. اما در نهایت حس مثبت من بیشتر از حس منفی است.

 

ژردان شقیری، ستاره سوئیس نیز در پایان بازی گفت: من واقعا به این تیم سوئیس افتخار می کنم. شرایط در ضربات پنالتی 50-50 است. من هنگام تماشای این ضربات استرس داشتم و فکر می کنم امروز فقط به کمی شانس نیاز داشتیم.

دیدگاه‌ها