کد خبر : 1765506 | 12 تیر 1400 ساعت 02:20 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنانم خارق العاده بودند

مانچینی: اسپانیا؟ الان زمان جشن گرفتن است

روبرتو مانچینی پس از پیروزی ایتالیا بر بلژیک به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

مانچینی: اسپانیا؟ الان زمان جشن گرفتن است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب توانست روند شکست ناپذیری های متوالی اش با روبرتو مانچینی را ادامه داده و با پیروزی بر بلژیک به نیمه نهایی یورو 2020 برسد. ایتالیا امشب ابتدا با گل های نیکولو بارلا و لورنزو اینسینیه از حریفش پیش افتاد ولی روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی فاصله را به یک گل کاهش داد.

در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت ایتالیا یک بار دیگر موفق شد به نیمه نهایی برسد و سه شنبه در ومبلی باید به مصاف اسپانیا برود.

 

 

1618952

 

 

روبرتو مانچینی که توانسته ایتالیا را متحول کند، در پایان بازی گفت:« بازیکنانم برابر بهترین تیم رنکینگ فیفا خارق العاده بودند. ما به حداقل ها راضی نبودیم و می خواستیم به بهترین شکل ممکن بازی کنیم و به نیمه نهایی برسیم. این هم قانع کننده نیست و یک قدم دیگر تا فینال فاصله داریم. هدف ما از ابتدای رقابت ها قهرمانی بود و حالا دو بازی دیگر برای رسیدن به این مهم پیش رو داریم.»

 

 

1618954

 

 

مانچینی در مورد برخورد با اسپانیا در نیمه نهایی گفت:« فعلا می خواهیم این پیروزی با ارزش را جشن بگیریم و سپس به اسپانیا فکر خواهیم کرد. الان وقت شادی است و دوست دارم به بازیکنانم این موفقیت را تبریک بگویم. آنها عالی بودند و اطمینان داشتم که به نیمه نهایی می رسیم. بازی بزرگی بود و خوشبینم برابر اسپانیا نیز همینقدر خوب کار کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها