کد خبر : 1765525 | 12 تیر 1400 ساعت 09:20 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

پس از حذف بلژیک برابر ایتالیا؛

دی‌بروین: ما همه چیز را امتحان کردیم...

کوین دی بروین، ستاره بلژیک، با وجود مصدومیت شب گذشته در دیدار برابر ایتالیا در یک چهارم نهایی یورو 2020 حاضر شد، هر چند موفق نشد تا جلوی حذف تیمش را بگیرد.

دی‌بروین: ما همه چیز را امتحان کردیم...

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین، بازی ساز بلژیک می گوید که این تیم برابر ایتالیا برای رسیدن به پیروزی همه چیز را امتحان کرد اما در نهایت موفق نشد.

ستاره بلژیک و منچسترسیتی در بازی شب گذشته خطرات زیادی را روی دروازه آتزوری خلق کرد اما هرگز موفق نشد تا از سد دوناروما درون دروازه ایتالیا بگذرد.

روملو لوکاکو موفق شد قبل از پایان نیمه اول بازی یکی از گل های خورده را جبران کند، اما این یک گل برای پیروزی شیاطین کافی نبود. هر چند دی بروین در پایان بازی گفت که احساس می کند بلژیک می توانست جلوی به ثمر رسیدن کل نخست ایتالیا توسط نیکولو بارلا را بگیرد.

 

1618988

 

در نهایت شاگردان روبرتو مارتینز با نتیجه 2-1 شکست خوردند و از دور این رقابت ها حذف شدند. دی بروین اما تاکید کرد که بلژیک تمام تلاشش را برای شکست آتزوری کرد.

دی بروین گفت: "فکر می کنم که ما همه چیز را امتحان کردیم تا این مسابقه را ببریم. آنها گل فوق العاده ای زدند اما گل اول احتمالا روی اشتباه خود ما به ثمر رسید.

آنها مالکیت بیشتری داشتند و ما هر چه کردیم توپ وارد دروازه نشد که واقعا جای تاسف دارد. حذف شدن همیشه ناامیدکننده است."

 

1618989

 

دی بروین که قبل از این بازی با مصدومیت مواجه شده بود و حضورش برابر ایتالیا تا آخرین دقایق با تردید رو به رو بود، افزود: "برای من شخصا چهار پنج هفته خیلی عجیب بوده است. اما من مخصوصا می خواهم از کادر پزشکی تشکر کنم.

این معجزه بود که امروز بازی کردم چرا که قطعاً مچ پایم آسیب دیده است. یک پارگی در رباط های مچ پا دارم. اما احساس مسئولیت کردم که امروز برای کشورم بازی کنم. حیف که من نتوانستم کارهای بیشتری انجام دهم."

 

 

 

دیدگاه‌ها