کد خبر : 1765552 | 12 تیر 1400 ساعت 11:38 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: بچه ها انرژی دادند و من گل زدم

محمد رضا سلیمانی چهره برتر دیدار مس رفسجان – فولاد بود. او که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد یک گل زد و یک پاس گل داد تا بیشترین نقش را در پیروزی دو بر یک تیمش در این بازی ایفاء کند.

سلیمانی:  بچه ها انرژی دادند و من گل زدم 

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از این عملکرد رویایی خطاب به خبرنگار ما در خصوص روند بازی گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. بچه‌ها زحمت کشیدند و همه هم دل بودیم و هدفمان یکی بود و به همین خاطر موفق شدیم، ببریم.

 

مهلجم سابق سایپا در خصوص اینکه چه عاملی باعث شد که بعد از ورود به میدان شرایط بازی را با دادن یک گل و یک پاس گل تغییر داد، گفت:  با انرژی که بچه ها به من دادند و پاس آخری که به من داده شد فقط ضربه آخر را زدم و کل تیم زحمت کشیدند.

 

آیا داوری این دیدار دارای ایراد بود؟ مهاجم تیم مس رفسنجان در پاسخ به این سوال می گوید: تمرکز من بیشتر روی عملکرد خودم است و داوری برایم اهمیتی ندارد.

 

سلیمانی هم چنین در خصوص بازی در پست های مختلف گفت: از بازی با تراکتور در نیم فصل دوم در پست فوروارد بازی کردم و پست تخصصی ام فوروارد است البته در سایپا هافبک، پشت مهاجم و تقریبا در تمام پست ها بازی کردم ولی در  مس در فقط فوروارد بودم. انشاالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم و برد های مان را بیشتر کنیم که جایگاه مان در جدول هم بهتر شود.

دیدگاه‌ها