کد خبر : 1765553 | 12 تیر 1400 ساعت 11:42 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

نتیجه تغییرات زیاد همین می شود؛ 

باصفا: سپاهان برعکس ما امکانات و ثبات دارد

هافبک ماشین سازی می گوید تغییرات پرشمار در این تیم دلیل اصلی حال و روز این تیم و سقوطش به دسته پایین تر خواهد بود.

باصفا: سپاهان برعکس ما امکانات و ثبات دارد

به گزارش ورزش سه، ایمان باصفا در مورد شکست یک بر صفر ماشین سازی مقابل سپاهان گفت: ما می‌دانستیم بازی سنگینی است چون آنها هم برای قهرمانی می‌جنگند و تیم پر مهره و جانداری هستند و کلاً همیشه سپاهان مدعی بوده است. درست است که تیم شهر من است و اصفهانی هستم اگر نخواهم بگویم بهترین تیم ایران اما یکی از بهترین تیم ها از نظر امکاناتی و ثبات است. چیزی که دقیقا امسال در ماشین سازی دیده نشد. همه برای این شرایط  بد ماشین سازی مقصر هستیم اما چیزی که به نظر من خیلی به ما و تیم های دیگر ضربه زد بی ثباتی بود.


او در همین باره ادامه داد: ما امسال دو مالک، دو سه مدیرعامل و N تا مربی عوض کردیم و به نظر من نتیجه این تغییرات دور از این چیزی که می‌بینید نباید باشد. 
این بازیکن در مورد تک بازی که برای ماندن فرصت دارند و دیدار با مس رفسنجان عنوان کرد: هر هفته بازی ها سخت تر می شود. چون ما زمان و امیتازات را از دست می دهیم و این بازی هم شرایط خاص خودش را دارد ولی موضوعی که وجود دارد این است که اصلا دوست ندارم شرمنده مردم آذربایجان و هواداران ماشین سازی  شوم. دوست داشتیم اتفاقات خوبی برای مردم تبریز و تیمشان بیفتد اما شرایط به شکل دیگری شد.


وی در همین خصوص اضافه کرد: من کاملا به تیم مس رفسنجان اشراف دارم و آقای ربیعی را می شناسم. او یکی از فنی ترین مربی های لیگ برتر است و حداقل چیزی که در این بازی ها می توانیم داشته باشیم این است که از فوتبال لذت ببریم. مس  رفسنجان تیم جانبداری است و همانطور که مشاهده کردید تنها شکست فولاد در خانه را رقم زد. به  نظر من یک بازی گردن‌کلفت و قشنگ را شاهد خواهیم بود و ما می‌رویم که در خانه خودمان حداکثر موفقیت را داشته باشیم.


وی در پایان در مورد اوضاع عجیب و غریب ماشین سازی در این فصل افزود: ماشین سازی از نظر مالکیت مدیرعامل و فنی به ثبات رسیده است. از زمانی که دکتر قربانی آمده خیلی کارها را سرجای خودش انجام می دهد و آن بی ثباتی سابق جمع شد و این موضوع کاملا مشهود است و امیدوارم انگیزه ای که دارد اگر به او اجازه بدهند که کارهای خودش را انجام دهد. صددرصد اتفاقات خوبی می‌افتد و حیف است تیم ریشه دار ماشین سازی شرایطی به این شکل داشته باشد.

دیدگاه‌ها