کد خبر : 1765555 | 12 تیر 1400 ساعت 11:50 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

مجدمی: خطر سقوط ما را تهدید نمی کند

نفت مسجد سلیمان در بازی خانگی با تیم صنعت نفت آبادان بازنده شد. خیلی ها می گویند با این شکست نفت هم می تواند جزء تیم هایی باشد که دغدغه ماندن در جدول بازی ها را دارند.

مجدمی: خطر سقوط ما را تهدید نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، اما این دیدگاه مورد قبول خیلی از بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان نیست. از جمله مسلم مجدمی هافبک این تیم. او در خصوص بازی با صنعت نفت آبادان می گوید: فکر می‌کنم ما مستحق باخت نبودیم و بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت هایمان هم بیشتر بود. روی گل اول هم آن  ها موقعیت خاصی خلق نکردند و بعدی اش هم پنالتی بود ولی در مجموع فکر می‌کنم ما خیلی بهتر بودیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم. در هر حال این اتفاق افتاده و باید به فکر بازی‌های بعدی مان باشیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. تیم هایی که قعر نشین هستند وضعیت پیچیده ای دارند و همه منتظر حکم بازی سایپا و پیکان هستند و واقعا باید هرچه زودتر اعلام کنند تا تیم‌ها بتوانند با برنامه‌ریزی بهتر برای ادامه فصل که حساس است راهشان را ادامه بدهند. این سه امتیاز خیلی تاثیرگذار است و اگر  این سه امتیاز را از سایپا کم کنند اختلاف ما ۶ امتیاز و خیالمان راحت می شود. این موضوع به ضرر  تیم‌هایی مثل ذوب آهن و ما شده و از آن طرف واقعاً به ضرر پیکان شده که الان باید بالای جدول باشد اما نیست  بنابراین هر چه زودتر باید حکم را صادر کنند

 

مسلم مجدمی که نزدیک به 8 سال در تیم صنعت نفت آبادان توپ می زد در خصوص تقابل با تیم سابق خود به این نکات اشاره کرد:  بازیکنان بزرگ در تمام تیم‌های دنیا مقابل تیم های سابق خود قرار می گیرند. فوتبال یک ورزش حرفه ای است و اصلا اینگونه نیست که حساسیت ایجاد شود و واقعاً من به نفت مسجدسلیمان تعهد دارم و با تمام وجود برای این تیم بازی کنم. من هشت سال در صنعت نفت بودم و با سن کمی که داشتم به کاپیتانی رسیدم ولی الان با نفت مسجدسلیمان قرارداد دارم  و با تمام وجود بازی می کنم. انشاالله بتوانم به این تیم کمک کنم تا جایگاه بهتری کسب کند.

 

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص موقعیت هایی که در جریان این بازی از دست داد، گفت: تمام تلاشم را کردم به تیمم کمک کنم. بعضی وقت ها هم نمی شود  کاری کرد. همه تیم باختیم و  یک شخص مقصر نبوده. باید مساوی می‌کردیم یا حتی پیروز می‌شدیم و می توانستیم  حداقل یک امتیاز بگیریم. بعضی اوقات در فوتبال یک تیم چند موقعیت دارد و تبدیل به گل نمی‌شود و موقعیت‌های نصفه و نیمه تیم حریف به گل تبدیل می شود و بازی را می بازی! امیدوارم در بازی بعدی خوش شانس تر باشیم و جبران کنیم.

 

مسلم مجدمی در خصوص داوری بازی و هم چنین استعفای محمود فکری گفت: داوری بد نبود و صحنه پنالتی را هم بهتر است کارشناسان نظر بدهند ولی  صحنه پنالتی را دقیق ندیدم چون در شرایط بازی بودیم. اما بحثی از استعفا مطرح نشد و ما شب گذشته هم تمرین کردیم امیدوارم که این اتفاق نیفتد چون واقعا در این شرایط کار سخت می شود. کار با شکستی که آوردیم سخت‌تر شد و باید تیم های پایین تر از ما در استرس باشند نه ما. با یکی دو امتیاز دیگر می توانیم شرایط مان را بهتر کنیم. امیدوارم مسئولان و هواداران از آقای فکری و بازیکنان حمایت کنند که بتوانیم شرایط را بهتر پیش ببریم تا حداقلش این تیم را در لیگ نگه داریم. به نظرم خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند و همانطور که گفتم بقیه تیم‌های پایین جدول هستند که باید استرسشان از ما بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها