کد خبر : 1765583 | 12 تیر 1400 ساعت 13:25 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی با اوکراین؛

حمایت گاسکویین از ساوت‌گیت؛ به گرت اعتماد کنید!

پل گاسکویین هم از گرت ساوت‌گیت، هم‌تیمی سابقش در تیم ملی انگلیس، که اکنون هدایت سه شیرها را بر عهده دارد، حمایت کرد.

حمایت گاسکویین از ساوت‌گیت؛ به گرت اعتماد کنید!

به گزارش "ورزش سه"، پل گاسکویین، اسطوره فوتبال انگلیس، معتقد است که اگر آنها تمام پشتیبانی و حمایت لازم را از گرت ساوت‌گیت بکنند، انگلیس می تواند قهرمان رقابت های یورو 2020 شود.

گاسکویین خطاب به هواداران و بازیکنان در آستانه بازی امشب انگلیس برابر اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی یورو که در رم برگزار می شود، گفت: "اگر به گرت اعتماد کنیم، همه چیز درست می شود."

 

1619080

 

گاسکویین از هواداران انگلیس چه در خانه و چه در رم خواست تا نقش خود را در موفقیت سه شیرها بازی کنند و گفت: "مسئله مهم این است که هر تعداد که مهم است هوادار برای این مسابقه بروند و از همه مهمتر از گرت پشتیبانی کنند.

او برای ما پاسخ همه چیز است و ما باید به او باور داشته باشیم."

 

گاسکویین که اکنون 54 سال دارد در یورو 1996 یکی از ستاره های بازی بود و پس از اینکه ساوت گیت آن پنالتی معروف را خراب کرد و باعث حذف انگلیس از یورو شد، به سمت او رفت و هم تیمی خود را دلداری داد.

 

1619084

 

گاسکویین افزود: "من گرت را خیلی خوب می شناسم و ما هنوز هم دوستان خوبی هستیم، بنابراین می دانم که او جنم لازم برای رساندن ما به قهرمانی را دارد. او کلید موفقیت ما است."

 

بازیکنان انگلیس روز گذشته از بیرمنگام به رم پرواز کردند و همگی و مخصوصا هری کین، کاپیتان این تیم، بسیار مصمم به نظر می رسیدند.

 

1619081

 

گاسکویین خاطرات خوبی از ورزشگاه المپیکوی رم، جایی که بازی انگلیس و اوکراین امشب برگزار خواهد شد، دارد. او در دهه 1990 و در سال هایی که برای تیم لاتزیو بازی می کرد بارها در این ورزشگاه به میدان رفت.

 

گاسکویین اضافه کرد: "من آن استادیوم را خوب می شناسم. ورزشگاه عظیمی است اما لازم نیست که ما مرعوب شویم. ما مرد مناسب را در مسند هدایت خود داریم و بازیکنان مناسب را هم برای طی کردن این مسیر در اختیار داریم، اما اگر می خواهیم که این راه را تا آخرش برویم نمی توانیم هیچ شکی به سرمربی خود داشته باشیم.

هواداران البته اگر در این شب بزرگ هم صدا شوند می توانند سرنوشت ساز باشند، من خودم تجربه اش را داشتم.

یک ورزشگاه پر از تماشاگرانی که از ما حمایت می کنند چیز فوق العاده ای است، بنابراین امیدوارم یک ارتش از هواداران انگلیس بالاخره از طریقی خود را به ورزشگاه برسانند، حتی اگر کسانی هستند که در رم زندگی می کنند."

دیدگاه‌ها