کد خبر : 1765585 | 12 تیر 1400 ساعت 13:35 | 43.5K بازدید | 2 دیدگاه

یک پیش بینی درست دیگر برای گربه پیشگو!

آشیل گربه معروف روسی، روز گذشته نیز برنده دیدار اسپانیا و سوئیس را درست حدس زده بود.

یک پیش بینی درست دیگر برای گربه پیشگو!

به گزارش "ورزش سه"، بازار پیش بینی رقابت های یورو 2020 همچنان داغ است و در این میان، استفاده از حیوانات برای پیش بینی این رقابت ها اتفاقی است که از تورنمنت های گذشته آغاز شد که از جمله آن می توان به پاولِ هشت‌پای معروف اشاره کرد که در آکواریوم حیات دریایی شهر اوبرهاوزن در آلمان بود که با پیش‌بینی درست بسیاری از مسابقات تیم ملی فوتبال آلمان به شهرت جهانی رسیده بود.


اما با شروع رقابت های یورو، یک گربه روسی به نام آشیل بخاطر پیش بینی هایش مجددا سر زبان ها افتاد. طبق ادعای رسانه ها، این گربه در چندین سال گذشته و در زمینه فوتبال، پیش بینی اشتباهی نداشته است.

 

1619087


در مراسمی که در سالن بسفر موزه معروف "ارمیتاژ" در سن پترزبورگ برگزار شد، دو کاسه از یک غذای یکسان در مقابل آشیل پیشگو قرار داده شد که هر کاسه پرچمی از کشورهای اسپانیا و سوئیس را داشت. آشیل به سمت ظرفی رفت که پرچم اسپانیا را داشت و در پایان نیز پیش بینی او درست از آب درآمد.


آشیل یک گربه ناشنواست که در موزه ارمیتاژ زندگی می کند. او مدتها بود که به پیش بینی مسابقات روی آورده بود و در رقابت های یورو 2020 نیز تاکنون از 7 دیداری که پیش بینی کرده، 6 مورد آن درست از آب درآمده است. این گربه پیش از آغاز رقابت های یورو، ایتالیا را به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها